• Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular

2 verschillende homepagina's

Hulp
    4
    5
    434
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Thunderbolt Zeke_NL
      Thunderbolt Zeke_NL last edited by Thunderbolt Zeke_NL

Op de gewone OSM-site heb ik zoals iedereen kunnen genieten van een nieuwe homepagina

Echter, als ik op mijn Facebook OSM open, krijg ik oude homepagina te zien in plaats van de nieuwe

Iemand enig idee hoe het komt? Heb er niet zo zeer last van, maar het is toch vreemd.

Ik heb overigens mijn cookies en dergelijke al verwijdert, zonder resultaat

Nothing really important to tell, except for the fact that my real name is not Zeke
      alt text

FC Eddie_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • FC Eddie_NL
        FC Eddie_NL Moderator NL @Thunderbolt Zeke_NL last edited by

@thunderbolt-zeke_nl

Op Facebook heeft OSM nog versie v.3.70.1, terwijl de OSM website v.3.71.2 heeft. Waarschijnlijk zal Facebook de nieuwe update nog moeten accepteren.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Yassin Mansousri_NL
          Yassin Mansousri_NL last edited by Yassin Mansousri_NL

Nou, dan kunnen we beter naar Facebook gaan. Die nieuwe homescherm is niet goed

dikketuur_NL 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • dikketuur_NL
            dikketuur_NL @Yassin Mansousri_NL last edited by

@yassin-mansousri_nl said in 2 verschillende homepagina's:

Nou, dan kunnen we beter naar Facebook gaan. Die nieuwe homescherm is niet goed

Akkoord. Ik snap het nut er niet van. Je ziet geen competitiestand, zelfs niet de uitslag van je laatste wedstrijd..

De zoveelste belachelijke update, al is het deze keer geen update met het oog op meer BC verkopen, dat is al heel wat.

1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • FC Eddie_NL
              FC Eddie_NL Moderator NL last edited by

Feedback over updates mogen jullie in dit topic posten: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/559/discussietopic-nieuwe-updates/558

1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 1 / 1
              • First post
                Last post