Wedstrijd opeens vervroegd gespeeld.

• Vandaag zijn in onze competitie de wedstrijden ineens 3-4 uur eerder gespeeld dan gepland. Hierdoor waren mijn goede spelers nog in training, en heb ik nog geen oefenwedstrijden gespeeld. Nu heb ik gelijk gespeeld tegen een flut team wat de kansen op het niet behalen van de doelstelling vergroot. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? En wat gaan we er aan doen?

• Moderator NL

Te vroeg volgens de timers of de normale gangbare simulatietijd?

• Volgens de timers, waardoor ik mijn trainingen en oefenwedstrijden anders heb afgesteld en hierdoor slecht gepresteerd heb.

• Moderator NL

@Dakgoot078_NL

De timer voor de volgende wedstrijd is geen weerspiegeling van het daadwerkelijke tijdstip dat je wedstrijd wordt gespeeld. Dit is slechts een indicatie die standaard op 24 uur na je laatste wedstrijd staat. Waarschijnlijk speel je op server Johan. Die had gisteren moeite met simuleren waardoor veel wedstrijden wat later werden gespeeld. Dan staat de timer dus ook automatisch op een later tijdstip. Hier moet je dan ook geen aandacht aan schenken en altijd voor 19:00 uur je teams instellen. Alle wedstrijden worden normaal gesproken tussen 19:00 uur en 21:00 uur gesimuleerd., mits er geen problemen met de servers zijn.

Kies je er wel voor om last minute wijzigingen aan te brengen dan loop je het risico dat de wedstrijd al gespeeld is voor dat je je team hebt ingesteld. Dit risico is dan ook helemaal voor je eigen rekening.

Er zal dus verder niets gedaan worden.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.