Fout

• Er is een bug in het spel , ik had 12 miljoen in kas en wilde een speler van 11 miljoen kopen ik maak het geld van mijn spaarrekening af en betaal en in 1 keer heb ik met 400+ munten betaald dat zou ik nooit doen.

Ik baal hiervan je doet zo zuinig met je munten en dan kost het me dit , gaat echt nergens over.

• lastig verhaal dit geen idee of ze dit kunnen achterhalen voor je.

• Moderator NL

@Dinho212_NL

Voordat ik kan vragen of er een mogelijkheid is om hier naar te kijken, graag nog even onderstaand template invullen:

Hoe meld ik een bug?
    Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!

Managernaam:
    Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
    Datum en Tijd van het optreden van de bug:
    Team:
    Screenshot(s):
    Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
    Browser:
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
    Overige opmerkingen:

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt

Zou je je aan het volgende format willen houden, zoals aangegeven in het sticky topic hierboven?

We kunnen dit voor je doorgeven mits je ons ook voldoende informatie geeft om dit door te geven.

• @Dave-Jansen_NL zit ik wel goed hier dat ik hulp van support krijg bro ?

• @FC-Eddie_NL

Managernaam : dinho212

Clubslot 1

Club : Philadelphia union

Datum/tijd : 20 december tussen 12 uur and 2 :00 s,nachts tijdens de transfer van hector van fc Köln naar Philadelphia union.

Screenshots , heb de transfertransfer van hector in de screenshot staan , iets anders kan ik niet verzinnen.

http://nl.tinypic.com/r/6syr5y/9

Apparaat : Android toestel

Mobiele browser : google chrome

Beschrijving van mijn probleem :

Gisteren nacht wilde ik een speler kopen van FC Köln genaamd Hector voor een bedrag van 11 miljoen , dit was mogelijk omdat ik 12 miljoen in kas had liggen. Ik maakte de 12 miljoen over van mijn spaarrekening en de transfer werd beklonken maar i.p.v met geld wat ik er duidelijk van mijn spaar naar bank rekening had gehaald betaalde ik met 400+ aan munten.

U kunt zelf zien dat ik genoeg geld in kas had en een speler kopen voor 400+ munten zou ik nooit doen dat vind ik zonde , helemaal als het nog maar een paar speel rondes te spelen zijn.

Raak er een beetje gefrustreerd van en het zin om te spelen gaat weg , heb veel moeite gedaan voor deze munten.

Ik dank u voor u tijd.

• Moderator NL

@Dinho212_NL

Thanks voor de info. Heb het doorgegeven. Ik hoop dat ze er wat mee kunnen.

• @Dinho212_NL said in Fout:

@Dave-Jansen_NL zit ik wel goed hier dat ik hulp van support krijg bro ?

ja je zit goed hier man :thumbsup_tone2:

• @FC-Eddie_NL super thanks voor de moeite , vind het lastig om straks nog door te spelen ik speel dan alleen mn competities uit en stop ik ermee heb te lang veel moeite gedaan ervoor en om ze nu zo weg te zien vallen doet pijn bro.

Ik hoop dat ze kunnen zie dat ik genoeg geld had voor de transfer en dat ik niet munten zou betalen voor een speler en al helemaal niet met 6 rondes te spelen .

In ieder geval bedankt voor de moeite bro.

• Moderator NL

@Dinho212_NL

Ik heb goed nieuws voor je. Er was inderdaad wat fout gegaan met die transfer. De 400 Bosscoins die je hierdoor kwijt was geraakt zullen weer teruggestort worden. :)

Ik zal dit topic dan ook sluiten.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.