werkt niet ik moet elke keer naar home.

• ik moet elke keer naar home omdat er

• Moderator NL

Er mist een stukje van je post denk ik :flushed:

• ik krijg ook elke keer een oeps scherm als ik aanlog en mijnbroer ook probleem is er al 2 dagen zeer vervelend
    op de achtergond zie ik wel de kalender en de stand maar nooit rechtstreeks de uitslag na een match
    ik kan wel trainen maar het is een geknoei.
    zien jullie dar dan niet dat er iets mis zit?

• Moderator NL

@harmen007_NL66

Nee, dit zien wij niet, omdat er bij ons niets mis is. Probeer eens de cookies en dergelijke te verwijderen of het via een andere browser te proberen. Mocht je via de app spelen probeer dan eens de app te verwijderen en weer opnieuw installeren.

Mocht dat allemaal niet werken dan mag je onderstaand template invullen:

Hoe meld ik een bug?
    Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!

Managernaam:
    Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
    Datum en Tijd van het optreden van de bug:
    Team:
    Screenshot(s):
    Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
    Browser:
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
    Overige opmerkingen:

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt

Zou je je aan het volgende format willen houden, zoals aangegeven in het sticky topic hierboven?

We kunnen dit voor je doorgeven mits je ons ook voldoende informatie geeft om dit door te geven.

• Moderator NL

Geen reactie meer. Ik ga er vanuit dat het verwijderen van de cookies heeft geholpen.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.