Oude bug weer terug? laag cijfer bij blesure en schorsingen

• Het viel me deze ronde weer op dat een speler met een gele kaart en geblesseerde spelers automatisch een laag cijfer krijgt. Mijn goalie viel in de 78e minuut uit met met 0 tegendoelpunten (bij een 5-0 partij), zware blessure van 6 ronden. Krijgt een 3, dat is toch redelijk wat lager dan zijn gemiddelde 7.8
    Andere verdediger, 87e minuut, 3 ronden geblesseerd, krijgt een 5 terwijl de rest van de verdediging een 8 heeft.

Wanneer je een speler een gele kaart ziet krijgen tijdens het scorebord (wat versnel heerlijk is) weet je automatisch dat deze een lagere score krijgt dan de rest van je team.
    Een beetje te synthetisch als je het mij vraagt en dat blessure gedoe klinkt als een fout programmeersel.

Zijn er meer mensen met dit verschijnsel?

• Moderator NL

@R0bbyK_NL

Een gele kaart is toch een klein smetje op de prestatie niet waar? Zal wel in de beoordeling van de cijfers zitten. Die beoordelingen zijn sowieso scherper geworden sinds de 3.0 update. Ik zie er geen bug in.

Wat betreft je goalie: In een van mijn competities had een manager ook een geblesseerde speler vandaag, maar die kreeg een 7 (wel 2 keer gescoord).

Voor nu ga ik er vanuit dat dit een gevalletje pech was. Mocht je het nog een keer zien of komen er van andere managers ook meldingen binnen dat spelers een 3 krijgen na een blessure kunnen we het altijd nog melden.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.