Kanarifuglene: [KL] League
-
De mensen in de KL1 en KL2 spelen al langere tijd mee dus die weten dondersgoed dat dit niet mag. Dit is al heel snel een regel geworden sinds OSM 3.0 er is. Daarom heb ik ook geen genade voor de mensen die in de overtreding zijn gegaan.
-
Fijn dat je er zo streng voor bent. Goed dat het dus wel degelijk loont om eerlijk te spelen. Bedankt!
-
@waterhoen19_NL de regels per crew event verschillen, tis niet raar om te nemen dat op een onverdachtzaam moment er een oefenwedstrijd gespeeld wordt omdat dit in de crewcup wel mag
-
@BolaBranca_NL67 nee man, geloof me, dit was geen ongeluk...
-
Tussenstand: Kanarifuglene League 3 week 17/51
1 julian stam Rotherham United 2480
2 alex7ander7 Brentford 2280
3 mrtgll33 test Burton Albion 2140
4 Jip Huijs Preston North End 1490
:blue_circle: 5 sir.himself Fulham 1450
:blue_circle: 6 No Matter Leeds United 1440
:blue_circle: 7 Kevin Ghibli Wigan Athletic 1380
:blue_circle: 8 Fernandinho3 Aston Villa 1230
:blue_circle: 9 Rosenborg Reading 1140
:blue_circle: 10 J. Cleij Derby County 1050
:blue_circle: 11 Harbert Norwich City 1050
:blue_circle: 12 Steph_m Newcastle United 990
:blue_circle: 13 Macca0737 Wolverhampton Wanderers 710
:blue_circle: 14 maxides Huddersfield Town 630
:blue_circle: 15 Voske2704 Barnsley 610
:blue_circle: 16 Furrax Bristol City 500
:blue_circle: 17 Stanleyy Blackburn Rovers 460
:blue_circle: 18 killing spread Ipwich Town 240
:blue_circle: 19 FC Eddie Nottingham Forrest 180
:blue_circle: 20 kevinraar Brighton & Hove Albion 70
:blue_circle: 21 vieze freddie 007 Cardiff City 20
:blue_circle: 22 Velvet Birmingham City -200
:blue_circle: 23 Philipp Haastrup Queens Park Rangers -590
:blue_circle: 24 Brugesboys_1990 Sheffield Wednesday -930 -
jullie zeggen er nu tools voor te hebben, het zou nog veel mooier zijn als iedereen gewoon kon zien welke oefenwedstrijden er elke dag gespeeld zijn, of die functie ook gewoon aan of uit kunnen zetten bij de start van de comp
-
Na verwerking van de uitgedeelde straffen
Tussenstand: Kanarifuglene League 11 JOPIE1313 Empoli 4305
:blue_circle: 2 Braamsie Atalanta 3645
:blue_circle: 3 Sir Heyvaert Bologna 3465
:blue_circle: 4 maricja Pescara 3150
:blue_circle: 5 Raakie Genoa 2460
:blue_circle: 6 den Hertog Fiorentina 2340
:blue_circle: 7 Waterhoen19 Palermo 2325
:blue_circle: 8 Chris Albers Udinese 2115
:blue_circle: 9 McWilliam Crotone 1995
:blue_circle: 10 MxMayne1 Inter Milan 1275
:blue_circle: 11 Memphis United Sampdoria 1238
:blue_circle: 12 Lunatics5314 Chievo 1230
:blue_circle: 13 BolaBranca Napoli 1035
:blue_circle: 14 Santheman11 Sassuolo 900
:blue_circle: 15 PieterPacolet AC Milan 765
:blue_circle: 16 MikevanderHilst Juventus 75
17 Renkie Roma -585
18 Dave Jansen Torino -713
19 Genious18 Lazio -1005
20 FC Roland Utd Cagliari -2115 -
@JOPIE1313_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
jullie zeggen er nu tools voor te hebben, het zou nog veel mooier zijn als iedereen gewoon kon zien welke oefenwedstrijden er elke dag gespeeld zijn, of die functie ook gewoon aan of uit kunnen zetten bij de start van de comp
Dat is helaas niet het geval op dit moment en daarom ook dat deze steekproef is genomen. Het heeft duidelijke consequenties en ik hoop dat het nu verder uitblijft.:thumbsup_tone2:
-
@Jip-Huijs Ik hoop het ook. Heel jammer dat het is voorgekomen.
-
@Memphis-United_NL @Fc-roland-utd_nl @dave-jansen_nl
Ben benieuwd wat jullie uitleg gaat zijn....meer dan 25x per ongeluk op een oefenduel geklikt gaat niet echt geloofwaardig zijn namelijk? Nog los van het feit dat jullie waarschijnlijk ook 25x de ontvangende partij waren en niks gezegd hebben.
Vind het een bijzondere keuze van de organisatie om jullie niet per direct te diskwalificeren, wat een ongelofelijke naaistreek tov de mensen waar je al tijden mee samenspeelt. Snap persoonlijk overigens niet dat je zo in elkaar kan zitten, maar goed uiteraard moeten jullie het zelf weten. Maar wel duidelijk dat we dit soort afspraken niet kunnen maken met iedereen.
Hoor trouwens graag of jullie het de voorgaande seizoenen ook zo hebben aangepakt? Geeft dan wel een andere kijk op jullie prestaties, de bouwklassementen en het algemene klassement namelijk
-
Wat mij betreft hadden enkele managers ook wel directe degradatie verdient hoor. Kijk een keertje mis zijn met oefenwedstrijden omdat het in bijvoorbeeld de CC wel mag kan gebeuren en een straf van 50 per oefenpot lijkt me dan op z'n plaats.
Maar als je ziet dat er managers tussen de 25-30 oefenwedstrijden hebben gespeeld dan vind ik je gewoon een verschrikkelijke naaibal die bewist misbruik maakt van de situatie. Schaam jezelf diep.
-
@waterhoen19_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
@Memphis-United_NL @Fc-roland-utd_nl @dave-jansen_nl
Ben benieuwd wat jullie uitleg gaat zijn....meer dan 25x per ongeluk op een oefenduel geklikt gaat niet echt geloofwaardig zijn namelijk? Nog los van het feit dat jullie waarschijnlijk ook 25x de ontvangende partij waren en niks gezegd hebben.
Vind het een bijzondere keuze van de organisatie om jullie niet per direct te diskwalificeren, wat een ongelofelijke naaistreek tov de mensen waar je al tijden mee samenspeelt. Snap persoonlijk overigens niet dat je zo in elkaar kan zitten, maar goed uiteraard moeten jullie het zelf weten. Maar wel duidelijk dat we dit soort afspraken niet kunnen maken met iedereen.
Hoor trouwens graag of jullie het de voorgaande seizoenen ook zo hebben aangepakt? Geeft dan wel een andere kijk op jullie prestaties, de bouwklassementen en het algemene klassement namelijk
Ik heb je de uitleg al gegeven.
Ik zal in ieder geval zeggen dat het alleen dit seizoen is maar toch neemt niet weg dat het dan minder erg is.Verder voor de andere managers:
Ik ga nu voor jullie door het stof en bied mijn excuses aan als ik direct degradeerde of uitgesloten zou worden had ik dat ook geaccepteerd.
Goed praten heeft daarom totaal geen zin, we spelen ook op OFM en hier diverse battle's, sterke comps en CC etc.
Hierdoor wilden we soms wat testen en omdat wij samen in deze comp zaten deden we dat, het is nooit de intentie geweest om dit voor de plusjes te doen of iets degelijks.Achteraf is het daarom nog stommer geweest, ik kan er niks meer aan veranderen nu en alleen maar sorry zeggen tegen de organisatie, mijn eigen crew en de managers die KL spelen.
Ik heb er verder niet veel aan toe tevoegen dan te zeggen dat ik het in ieder geval NOOIT meer zal doen.
Voor mij is hiermee de kous af en laat het voor wat het is, wel zal ik nog mijn stinkende best doen om de comp spannend te houden.
Groetjes en wens iedereen nog een fijne avond
-
Wellicht dat er gekeken moet worden naar de straf van 50 punten per oefenwedstrijd. Lijkt me toch niet helemaal passend in dit geval. Dat is toch meer bedoeld voor een enkele uitglijder en dit lijkt op doelbewust cheaten.
Daarbij komen nu ook de vraagtekens bij de voorgaande seizoenen en andere hoge gespeelde competities.Een straf met terugwerkende kracht is wellicht passender maar vind ik te ver gaan als dat niet te bewijzen is. Echter vind ik zeker dat er op dit seizoen een passende straf moet staan van minimaal 0 punten. En als dat degradatie betekend dan is dat zo. Zeker als je de voorgaande edities in beschouw neemt dan staat de huidige straf totaal niet in verhouding met het al opgelopen voordeel in de huidige competitie en het mogelijke opgelopen voordeel in de voorgaande edities en de KL-jaar ranking.
-
Wat mis ik Marco Danser toch op dagen als deze...
-
-
@Dave-Jansen_NL
Dat spannend houden zal wel lukken ja met die gepimte teamwaardes
Jullie weten donders goed dat dit spel op dit niveau om kleine voordeeltjes gaat dus dat het niet om de plusjes ging is niet echt geloofwaardig.
1 extra oefenwedstrijd in speelronde 1 is in principe al een extra winstpercentage in elke wedstrijd van het seizoen.
Toen ik mee deed in jullie crewcompetitie botsen we ook al is door dit soort dingetjes, jullie zijn daar als geen ander heel scherp op.Hoop dat jullie mee blijven doen. Voor mij helemaal vergeven ( mits eerlijkere puntenvermindering )
Een paar trainingkjes overslaan zou wel fair zijn btw : -)
-
Met die droeftoeter viel al helemaal geen afspraken te maken! Wss had ie deze actie volledig lopen verdedigen als ie nog actief was.
Alleen zijn bizarre meningen en reacties hadden wel weer voor wat extra vuurwerk gezorgd, dat dan weer wel... -
Ik denk heel eerlijk gezegd dat danser zelfs had gewild dat er strenger gestraft zou worden.
Ik vind overigens dat er veel te licht gestraft is. De teamwaardes lopen dusdanig voor dat het een zeer vertekend beeld geeft van de verschillen.
SHAME ON YOU GUYS!
-
Erg jammer dat dit is gedaan door managers die duidelijk weten dat dit niet mag . Dat maakt het toch wat erger dan onwetende managers die net nieuw in de KL zijn..
-
In ander nieuws,
Kan iemand een verkoop/TW overzicht fabriceren voor KL2 of mij vertellen hoe dit makkelijk te realiseren is?