Kanarifuglene: [KL] League
-
@killing-spread_nl heel erg bedankt voor het bijhouden topper.
-
@alex7ander7_nl gefeliciteerd met het kampioenschap en de sheetwinst!
-
Gefeliciteerd @alex7ander7_nl met het kampioenschap en de sheetwinst
-
Ging echt bagger dit seizoen zeg
Op naar de volgende poging... -
Volgend seizoen zal er hopelijk niet weer een comp van 24 komen
-
Wanneer is de loting voor de nieuwe editie en wanneer gaat deze los? En hoe weet ik of ik mee kan doen of niet?
-
@crimsontide_nl je naam staat in het inschrijftopic dus het meedoen zal wel goed komen
-
@crimsontide_nl De organisatie zal iedereen die zich inschrijft mee laten doen ;)!
-
Wat was ik toch weer wederom fantastisch deze KL-league. (Kuch kuch)
Helaas ga ik de komende competitie wegens vakantieplannen aan mij voorbij laten gaan. Wellicht tot de volgende keer weer. :slight_smile: -
@voske2704_nl we beginnen pas begin september weer
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Daarom juist, ga namelijk vanaf begin september op vakantie. :thumbsup_tone1: :slight_smile:
-
Op dit moment 42 inschrijvingen. Verwacht er nog wel meer, maar staat de competitiegrootte vast, of zou men dit aanpassen naar het aantal inschrijvingen?
Ik bedoel bij bv 48 inschrijvingen 3 x competitie van 16 teams? -
@bjorn2321_nl de organisatie gaat kijken. In principe gaan we over een paar dagen naar iedereen die zich nog niet heeft ingeschreven een reminder sturen. Pas op het eind gaan de competities bepaald worden.
-
Ik ga vandaag de jaarranking weer bijwerken en posten
-
@maricja_nl benieuwd waar ik terecht kom
-
@triple-444_nl Plaats 444 gok ik.
-
@triple-444_nl Denk dat je een beetje gezakt bent. Gaan volgend seizoen de sheet van Vinnie hanteren. Doe je weer mee?
-
Hier is ie dan weer. Een nieuwe jaarranking. Braamsie voerde vorige keer de lijst nog aan, maar zal hij dat na dit seizoen nog steeds doen?
In KL1 ging JOPIE1313 met de sheetwinst aan de haal en dit leverde hem veel punten op. Dusdanig veel punten dat hij zich heeft gemeld op de hielen van Braamsie. Deze 2 heren staan momenteel met kop en schouders bovenaan.
Op gepaste afstand staan bekende namen als Memphis United en Santheman. Laatstgenoemde ging vorig seizoen nog met de sheetwinst aan de haal, maar was nu terug te vinden in de middenmoot. De hoogste nieuwkomer in de top10, vinden we terug op plek 5. Actieve OSM dame Maricja pakte met een 2e plek op de sheet in KL1 ook een flink aantal punten en maakte daarmee een aardige sprong naar boven. Na een prima seizoen in KL2, meldt ook Oanne zich weer in KL1 en in de top10.
Er volgen nog genoeg seizoenen van de KL, dus er is nog niets beslist
Tot volgend seizoen iedereen!!!
-
nou ik pak mijn schepje er maar bij dan volgend seizoen en hopelijk kan ik t gaatje dichten
-
@maricja_nl ja inderdaad ergens in september begint toch?