Kanarifuglene: [KL] League
-
Donnaruma is aangekomen in Tenerife . Er is veel getoeter en fans verzamelen zich in groepjes van 300-400 man
-
@glennevire_nl Mag hij een uitlening naar Sevilla?
-
Sorry, ik ben zelf wat aan de late kant, maar volgens mij heet Paatje4 mijn team gepakt?
Zal ik zijn team nemen dan maar? Die is nog vrij.. -
Laat maar, ik zie dat @Macca0737_NL mij al een pm had gestuurd.
-
Kuuuuut, helemaal vergeten dit. Heb geen acc vrij...
-
-
@glennevire_nl doe je goed ik verkoop geen helemaal niks
-
Ik ook zeer weining... Wat een drama
-
@putse-boys_nl ja heb er nu 6 verkocht in 3 dagen terwijl er teams zijn die er al 17 hebben verkocht
-
@Triple-444_NL ik ook nog maar 9... En dan ben ik pas om 8u de volgende dag begonnen.. Omdat de competitie te laat aangemaakt was ben ik pas s ochtends kunnen joinen.. :
-
@putse-boys_nl komt wel goed met jou top 10 manager. Ik zag trouwens iemand die Rico had gescout en had gekocht die m diezelfde dag al had verkocht voor meer dan dubbele
-
@triple-444_nl om 13:02 gewoon in 1 ronde 3 stuks.. Dus klaag ff niet.. Ja dat geluk kun je hebben idd.. Ik denk dat alles wel een beetje bij elkaar blijft liggen qua aantal verkopen.. Uiteraard met wat uitschieters her en der... En ja ik zag dat jij me weer op de hielen zat in de ranking..
-
@vertrigo_nl manager zal een puntenstraf en een pm ontvangen. Dank voor het melden :thumbsup_tone1:
-
@tomruitenbeek_nl Das niet heel handig :thinking:
-
Wij willen nogmaals de regels in de KL competities onder de aandacht brengen.
Met name omtrent de oefenwedstrijden.
@the-best-manager-in-the-world_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing.
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting The Best Manager in the World
-
Succes iedereen!! Word een lastige met doel 1
-
Succes aan alle deelnemers! Voor mij wordt het na 10 opeenvolgende edities KL eindelijk KL1!
-
Veel succes allemaal!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
SheetDS zal uiteraard weer toegepast worden
Hierbij de SheetDS die van toepassing zal zijn voor het komende seizoen (zie laatste kolom):
:flag_br: Brazilië :flag_br:
:flag_es: Spanje 2 :flag_es:
Mocht er een (type)foutje staan in de sheet dan hoor ik het graag.
Mocht je een vraag hebben over de gehanteerde factor of je eigen SheetDS dan kan je bij de organisatie terecht -
Is me helemaal ontgaan dat de nieuwe competitie om 1900 simuleert ipv 1930 ... Niks opgesteld en ingesteld helaas -.-