Kanarifuglene: [KL] League
-
Omdat er een paar overtredingen zijn gemaakt en de regels een beetje verder weggezakt zijn in dit topic, plaats ik de regels nogmaals.
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste geval kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Ontslag nemen zonder geldige reden = uitsluiting voor volgend seizoen
(Vermeende) Overtredingen graag altijd onderbouwen dmv een screenshot en pm’en/appen naar de organisatie. Alleen op deze manier kunnen wij als organisatie de overtredingen bestraffen.- Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
- Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
- GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
- Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
- Trainingskampen zijn uitgeschakeld
- Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting Wooper of Maricja
-
Guys, kan iemand mij even een pm sturen als de kl weer begint. ik wil er ook weer aan meedoen. speel vooral mobiel dus veel fora zie ik op dit moment niet.
-
-
@fearless1986veld_NL Yess! Ik zal je een bericht sturen, zodra het inschrijftopic voor het volgende seizoen er is
-
@maricja_NL kan je mij daar ook een bericht voor sturen als dat mogelijk is?
-
@sibo069_NL Tuurlijk! Geen probleem
Gooi het anders ook in je crew. Miss willen er wel meer meedoen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zeggen ze wel eens
-
Leuk die die transfer madness staat gewoon niks te koop op TL ja alleen van mede Managers die alles voor mega bedragen te koop zetten
-
@Donkerblauw_NL In KL4 net zo, om 16:03 klaarzitten om weer wat te kunnen kopen..
-
Met recht transfer madness als ik mn spelers al voor 2,5x aan andere managers weet te slijten... dan weet je dat de wanhoop nabij is
-
Ik moest 2 spelers van mijn scout kopen waar ik geen zin in had voor de handel. Eindstand?? Kan ze niet verkopen omdat ik ze zogenaamd van een andere manager heb gekocht?? Beetje heel vervelend dit zeker als je bcs betaalt voor de handel waar ik al een hekel aan heb leuk zon tranfers madness maar niet heus!! Word er allemaal niet leuker op zo mag ook wel is wat meer aanbod op de TL komen met zon actie. Elke keer loopt me app ook vast sinds die madness als ik een speler koop. Dus dan ben ik te laat voor een volgende speler te kopen. Hoop dat we in de toekomst die acties uit kunnen schakelen en dat we puur op tactiek weer kunnen winnen. Want heb meer dingen te doen dan de hele fking dag dag naar me Osm scherm te kijken. Moet wel leuk blijven!️
-
Al koop je ze van de pc op de TL ook dan zegt I dat ik 'm niet kan doorverkopen omdat die van andere manager komt. Gewoon kut. Dus denk dat dit laatste x kl was.
-
@Donkerblauw_NL Als spelers via de TL gekocht worden kan het wel zo zijn dat net een andere manager de speler verkocht heeft en dat ie meteen weer terugkomt op de TL. Maar als je spelers via de scout koopt mag dat niet gebeuren vind ik . Die moet je meteen kunnen verhandelen als je dat wil. Maar om meteen geen KL meer te spelen vind ik wa overdreven. Kan je weer opnieuw beginnen mocht je weer is zin krijgen . Grtzz
-
-
De punten voor het bereiken van de kwartfinales zijn al meegenomen in de sheets
-
@Donkerblauw_NL
Dit heeft helemaal niks met de KL te maken, dit kan zich voordoen in elke willekeurige competitie op OSM.
En tijdens zo'n transferevent, waar veel actieve managers in dezelfde competitie aan het ronselen zijn, zal je dit vaker tegen komen. -
Yassin. Kap er nu toch eens mee. Groetjes.
-
@Furrax_NL Nopeee, ik stop zeker niet.
-
@Yassin-Mansousri_NL Gelukkig, tegen jou maak ik nog een beetje kans namelijk
-
9-0 winnen van een cpu is leuk voor m’n doelsaldo maar is verder gewoon competitievervalsing. Team is gewoon verpest door degene die ermee heeft gespeeld en ontslag heeft genomen. Begin waren t nog wel vrij normale uitslagen maar door blessures, schorsingen etc nu 3 dagen op rij dikke cijfers. Hoop dat er iets bedacht kan worden om ontslag nemen in competities als dit te ontmoedigen.
-
Het is en blijft lastig om sommige managers ervan te weerhouden om ontslag te nemen, helaas
Soms win je, soms verlies je en daar kan niet iedereen goed mee omgaan.
Voor nu hebben wij als straf dat je voor een volgende deelname uitgesloten bent. Mocht je andere suggesties hebben, horen we het graag uiteraard.Als we zo eea kunnen voorkomen en kunnen veraangenamen, komt dat het plezier en het competitieve element ten goede.