Kanarifuglene: [KL] League
-
Met nog een paar speeldagen te gaan, is hierbij een laatste tussenstand
Note: In alle KL hebben de bekerfinalisten de punten voor het bereiken van de finale toegekend gekregen. Enkel de winnaars van de beker, krijgen er dan nog sheetpunten bij.Vergeet niet om jezelf in te schrijven voor het volgende seizoen
-
Na dit KL seizoen zal uiteraard ook de jaarranking over 2020 worden bijgewerkt
-
De definitieve KL standen zullen we posten, als wij de rapporten omtrent oefenwedstrijden bekeken hebben.
Hierom heb ik ook de standen even weggehaald. -
Hi allen,
Gisteren hebben wij reports vanuit GB ontvangen omtrent oefenwedstrijden in de KL. En als organisatie zijnde, zijn we wel geschrokken. Want er zijn veel meer oefenwedstrijden gespeeld dan bij ons gemeld is.
Aan de hand van de ontvangen lijsten hebben we straffen uitgedeeld. Hoe meer oefenwedstrijden, hoe hoger de straf logischerwijs. Hierdoor zijn er wat verschuivingen in de sheets.
Hierover in discussie gaan, heeft geen enkele zin en we gaan ook met niemand in discussie. Regels zijn regels en je bent ten aller tijde verantwoordelijk voor je eigen acties. Als je dus promotie misloopt of nu ineens op degradatie staat, is dat het gevolg van je eigen keuzes.
Wij vinden het zeer jammer, dat dit zich (weer) heeft voorgedaan. Deze acties getuigen van weinig respect voor de regels, maar ook de organisatie, je crew(genoten) en andere eerlijke spelers in de KL.Voor komende seizoenen gaan we dit dan ook ieder seizoen monitoren.
We willen dit graag een eerlijk event houden, met fair-play, competitie en plezier hoog in het vaandel. Zonder een pay-to-win element. Dus laten we het samen ook vooral zo houden.
Wij wensen verder geen uitingen en verwijten in dit topic naar managers. Ze hebben de straffen ontvangen en voor komende seizoenen gaan we dit monitoren.
-
Hierbij de eindstanden van KL1, KL2 en KL3.
@The-Skippy_NL Gefeliciteerd met het kampioenschap en de sheetwinst van KL1!!
Felicitaties aan de andere promovendi in de KL2 en KL3.
KL4 heeft nog een aantal speelrondes te gaan, dus daar is nog niets beslist. De komende dagen zal ik de stand van KL4 nog een paar keer posten.Vergeet je niet in te schrijven voor het volgende seizoen
-
Met nog 3 speelrondes te gaan, is de tussenstand van KL4 als volgt:
-
KL4 heeft zojuist de laatste speelronde gehad. Tijd om de eindstand op te maken.
De afgelopen dagen hebben wij nog enkele oefenwedstrijden vernomen in KL4. De strafpunten hebben we uiteraard meegenomen en daarmee komen we op de volgende sheet uit:
Felicitaties aan de promovendi!!
Vergeet niet om je in te schrijven voor volgend seizoen.
En let op: bij eventuele uitschrijvingen in de leagues, kunnen er extra promoties toegekend worden -
De jaarranking zal ik zsm updaten
-
@maricja_NL In welk land zal de volgende competitie gespeeld worden?
-
@sibo069_NL Dit gaan we nog bekijken. Voor KL4 hangt het er sws van af hoeveel inschrijvingen er daar zijn, omdat we iedereen toch willen laten spelen
-
@maricja_NL Eventueel een KL 4a & 4b ? In de middelgrote competitie's?
-
@L-R-van-kessel_NL Die kans zit er idd in, als ik de inschrijvingen zo zie.
Net als vroeger -
Het zou jammer zijn als ik in een kleine competitie terecht kom, ik heb me juist voor de KL aangemeld omdat ik in actieve en grote competities spelen.
-
eventueel een KL 5 oprichten met nieuwe spelers en de laagst geplaatste van afgelopen seizoen in KL 4?
-
Komt allemaal goed. Persoonlijk zie ik ook liever geen korte competities in de KL. En voor alles is een oplossing
Ik ga straks beginnen met de indelingen
-
@maricja_NL ik heb zelf even gekeken en het zou in 4 competities moeten passen.
KL 1: 20 teams
KL 2: 20 teams
KL 3: 24 teams (Verenigde Staten)
KL 4: 22 teams (Spanje 2e divisie of Engeland 3e divisie)Een lagere divisie is niet ideaal, maar anders zou je 2 computer teams in KL 4 hebben. En Spanje heeft best een leuke 2e divisie met o.a. Deportivo La Coruña, Real Zaragoza, Málaga en Racing Santander.
-
@KoningCo_NL Maris heeft elk seizoen weer een goede indeling gemaakt, dus maak je maar geen zorgen .
-
@KoningCo_NL Dank voor het meedenken, maar het is niet de eerste keer dat ik KL organiseer
Goede bedoelingen heb je iig en meedenken wordt zeker gewaardeerd.KL competities hebben op dit moment standaard 20 managers. (Vroeger is het ook een tijdje 18 geweest) Liefst hebben we voor elke KL competitie dezelfde hoeveelheid managers, vanwege de competities en gelijke kansen.
Het probleem waar je tegenaan loopt met jouw optie is:
Als je nu over gaat dat KL3 24 teams gaat bedragen, betekent dit dat er maar liefst 8 managers gaan degraderen voor het volgende seizoen. Dat is ineens wel heel erg veel en voor sommige managers kan het zo een uitzichtloze zaak worden om te handhaven als je een slechte start maakt, wat dus kan zorgen voor extra ontslagen en dus uiteindelijk ook soort van "competitievervalsing".
Een competitie met 24 is verder niet te handhaven, vanwege de geringe hoeveelheid aan competities met 24 teams. -
@Aurélie-Melis_NL Ik vind het beter dat de piramide zo klein mogelijk blijft.
Dus beter een KL4 A en B.
-
@Yassin-Mansousri_NL Waarom heb jij geen zin meer om mee te doen, Yassin?