Kanarifuglene: [KL] League
-
@roytjuh2_nl voor de 3e keer Wacht nou maar rustig. Let's just wait and see... Er zijn ziek veel nieuwe aanmeldingen. Ik acht kans minstens 40% ook bij jullie meer dan 2 mensen promoveren. Ik zit nu ook in KL3B met 40% van de mensen met wie ik in 4 zit. Geduld is schone zaak.
@daankaars_NL uiteraard, terecht in mijn ogen!
-
@fc-legend-kyrill_nl Haha jaa lijkt me een oplossing maar vanuit KL4 zijn er veel gepromoveerd omdat er 20 extra plekke beschikbaar kwamen door de KL3 op te splitsen in een a en b variant... Is niet mijn bedoeling om ongeduldig erover te zijn, maar draag het aan als oplossing. Op die manier heb je de KL1 op eenzame hoogte als 'koningsklasse', met daaronder van de KL2, 3, 4 & 5 een a en b divisie. Lijkt me een mooie oplossing.
-
@roytjuh2_nl Ja dat is prima. Fair enough goos! Maar we gaan het zien. Alles kan in theorie, koffie kan, thee kan, twee KL2's kan, misschien wel 2 KL1's we weten het niet!
-
@fc-legend-kyrill_nl Yes we gaan het meemaken, zijn genoeg mogelijkheden met zoveel aanmeldingen. Alleen maar leuk om te zien dat het zo actief is.
-
Als je kl2 gaat opsplitsen in A en B had ik mij wel alle moeite kunnen besparen om te promoveren uit kl3.
Enige logische is verder opsplitsen naar beneden dus ofwel meer kl 4 voor diegene die niet promoveerden ofwel een kl5 erbij.
-
@roytjuh2_nl In nederland heb je toch ook de eredivisie en daaronder Keukenkampioen, pas daarna worden de competities gesplitst. Kan met de KL ook gewoon zo blijven in mijn optiek. Maar is de beslissing van de leiding, als die iets anders willen doen sta ik daar ook achter.
-
@a-touch-of-magic_nl Das dan pech hebben en jammer voor je. Ik heb nu ook een KL3B wat gewoon bijna zelfde was als mijn KL4A. Het is wat het is, het moet maar
-
Even een vraagje: als de laatste speeldag gespeeld is en we dus in het offseason zitten. Mogen er dan wel spelers onder de spelerswaarde verkocht worden (dus voor de minimum prijs) en mogen er dan wel oefenwedstrijden worden gespeeld? Om mensen een beetje extra steun voor de WL mee te geven.
-
@mees2006_4_nl Lijkt me van niet, de regels gelden de hele competitie.
-
-
@mees2006_4_nl Goed dat je het vraagt. Dit is niet toegestaan. Het is altijd heel vriendelijk bedoeld om iemand te helpen voor de WinnersLeague, maar spelers tegen ongebruikelijke marges verkopen aan andere managers is eigg het verschaffen van een oneerlijke positie en is vanuit de OSM regels al niet toegestaan (regel 7)
-
Ik zal zo een update van de standen plaatsen
Het belooft nog spannend te zijn in een paar leagues -
-
@maricja_nl waarom staat gangstermow van Juventus zo hoog in KL3B? Zijn ds is 1e en gaat ie nooit worden en staat 2e. Terwijl ik 4e sta met ds9. Torino staat 5e met ds9 en staat 3 punten onder mij, ook boven mij op de sheet? Vreemd.
-
@fc-legend-kyrill_nl We gebruiken de ds-sheet, weet je nog? En omdat hij 2e staat, krijgt hij bonuspunten. Lees anders de regels en de berekeningen nog eens door
-
@maricja_nl ik heb jullie ds sheet bij gepakt die in regels en uitleg topic staat. En kom ik tot 1870 geen 2570. Die klopt toch?
-
@fc-legend-kyrill_nl Torino heeft ds13 maatje! Zij doen dit al jaren, heb er nou maar vertrouwen in dat het klopt. En probeer te promoveren door het spel te spelen, en niet door commentaar te leveren
-
Sowieso moet je de KL2 niet gaan opsplitsen dat zou de competitie niet ten goede komen.
gewoon een KL 5A en B erbij en als je nog meer managers hebt een KL 6A en B erbij enz enz..On topic: hele jaar komt promo niet in gevaar en ineens kan ik geen thuis game meer winnen, nu kan ik alsnog naast de pot pissen vanavond winst uit zou denk ik genoeg moeten zijn anders word het laatste pot spannend hoe het gaat eindigen.
-
@fc-legend-kyrill_nl En wissel nu ds 1 eens naar ds 2?
Dan krijg je namelijk wel die punten ga ik vanuit. Slaat nergens op dat er maar 1 team ds 1 heeft.