Kanarifuglene: [KL] League
-
@philipp-haastrup_nl btw @maricja_NL krijg ik promotie voor de screens?️
-
@philipp-haastrup_nl Kan ik kapot?
-
Hi allen,
Hierbij de eindstanden van de leagues.
KL3B loopt nog 4 dagen door, dus deze stand komt de komende dagen nog voorbij in dit topic@fc-opa_NL gefeliciteerd met de sheetwinst van KL1. Sterk seizoen gedraaid
Tevens ook felicitaties aan alle promovendi.Straffen voor oefenwedstrijden zijn verwerkt
Let op: Extra promoties zullen worden gegeven op basis van uitschrijvingen en het innemen van vrije (CPU) posities in hogere leagues. -
@maricja_nl je post had een - 1. Geupvote naar 0. Alleen maar logisch je bezet bent, ben blij voor je.
-
-
-
@andy-vanmechelen_nl dank voor je upvote, doet me goed!️
-
@martijnfc_nl Jeetje doe normaal...
-
@fc-legend-kyrill_nl Wat doet dit er nu toe of Maricja bezet is of niet? Als je een vriendin wil, installeer dan even tinder
-
Hoi Maricja, ik heb een vraag over de eindstand van de KL2. Na speelronde 41 had Gaitwanker 3420 punten en na speelronde 43 nog maar 1290. Hier zaten alleen de bekerfinale en de laatste speelronde tussen. Dus lijkt niet te kloppen. Kun je hier nog eens naar kijken?
-
@pi1977_nl Waarschijnlijk zal Gaitwanker oefenwedstrijden gespeeld hebben en zijn dit de strafpunten die hij daarvoor gekregen heeft.
-
@wooper_nl Zullen we samen tinderen? Kunnen we gelijk je contract bespreken wat Just Relax betreft. Groetjes Furrax!
-
@maricja_nl Thanks voor de moeite weer! Op naar de volgende
-
Veel nieuwe inschrijving seg, of is dat elk seizoen het geval?
-
@dikketuur_nl nu wel meer dan normaal ja..
-
@martijnfc_nl sneue figuren zeg. Jou voten ze +4 en mij - 4. Waar the fuck slaat dat op. Kansloos zeg. Ga komende tijd forum iig veel minder komen, werkelijk belachelijk en idoot.
-
@fc-legend-kyrill_nl ik kan nog niet downvoten anders had je -5..
Nee grapje, maar je moet niet alles zo serieus nemen joh
-
-
@martijnfc_nl Daar doe ik het voor!