vervolgvraag topic gisteren

• Excuus voor het aanmaken van een new topic, maar mijn vorige is gesloten terwijl ik nog een vervolgvraag had: het was dus geen competitie die al bezig was, maar een die een direct vervolg was van mijn vorige competitie en een die ik zelf gestart had dus. Ik had de club dus ook al gereserveerd tijdens het voorgaande seizoen, dat was het rare aan de situatie.

Hieronder de vorige post + antwoord:

Hoi,

Bij het starten van mijn huidige seizoen zag ik opeens dat er al spelers te koop stonden, aan het trainen waren en dat er al geld op de bank was gezet. Hoe kan dat?

Heb er verder geen problemen mee maar ben benieuwd of dit normaal is of een bug of zo.

Ik hoor het wel!

Je bent een competitie binnengestapt die al een tijdje geleden begonnen is. Hierdoor heeft er een andere manager voor jou die club gemanaged en had een aantal spelers op de transferlijst staan, spelers geselecteerd voor training en al geld op de spaarrekening gezet toen hij ontslag nam. Die spelers blijven gewoon op de transferlijst en de training staan en het geld blijft op de spaarrekening staan.

Dit kan dus gebeuren als je een competitie binnenstapt die niet meer in de voorbereiding zit.

• Moderator NL

@Osmanner-II_NL

En waarom kom je daar nu pas mee dan? Er zijn al 17 competitiewedstrijden gespeeld.

Op dit moment kunnen wij ook verder niets doen. Hiervoor zijn namelijk screenshots benodigd om dit door te kunnen geven. Dit zou namelijk niet moeten kunnen.

Mocht je, wanneer je huidige seizoen is afgelopen, weer verder gaan met het volgende seizoen en het weer gebeuren dat er al spelers op de transferlijst staan en dergelijke, dan mag je het volgens onderstaand template melden inclusief screenshots.

Hoe meld ik een bug?
    Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!

Managernaam:
    Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
    Datum en Tijd van het optreden van de bug:
    Team:
    Screenshot(s):
    Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
    Browser:
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
    Overige opmerkingen:

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.