Problemen met competitie
-
Goedenavond,
Ik ben vanavond een privé competitie gestart. Hier heb ik een aantal geavanceerde opties uitgeschakeld en gaf deze aan hierna niet meer je competitie open te kunnen zetten.
Nu is deze toch openbaar geworden ondanks dat een aantal opties zijn uitgeschakeld.Hoe is dit mogelijk?
Kan ik de competitie verwijderen?
Indien nee, kan deze competitie verwijdert worden of mijn 3e slot zodat ik een nieuwe kan starten...Wil een prive competitie met vrienden starten.
Alvast bedankt. -
Hoi,
Dit is veroorzaakt door een bug. De bug is bekend, maar kan op dit moment nog niet gereproduceerd worden en dus nog niet opgelost worden. Het enige dat je zelf zou kunnen doen is ontslag nemen na dat de eerste wedstrijd is gespeeld.
Graag zouden we zoveel mogelijk informatie willen hebben, zodat de ontwikkelaars deze bug kunnen oplossen. Zou je onderstaande vragen willen beantwoorden:
- Wanneer heb je de competitie aangemaakt/verlengd?
- Welke geavanceerde instellingen heb je uitgezet?
- Wanneer ontdekte je dat de competitie open stond?
- Kan je zelf de competitie sluiten (privé maken)? Zo niet, zou je dan een screenshot willen posten van de foutmelding die je dan te zien krijgt?
- Ben je vreemde dingen tegengekomen tijdens het aanmaken/verlengen van je competitie of daarna?
-
@FC-Eddie_NL said in Problemen met competitie:
Hoi,
Dit is veroorzaakt door een bug. De bug is bekend, maar kan op dit moment nog niet gereproduceerd worden en dus nog niet opgelost worden. Het enige dat je zelf zou kunnen doen is ontslag nemen na dat de eerste wedstrijd is gespeeld.
Graag zouden we zoveel mogelijk informatie willen hebben, zodat de ontwikkelaars deze bug kunnen oplossen. Zou je onderstaande vragen willen beantwoorden:
- Wanneer heb je de competitie aangemaakt/verlengd?
- Welke geavanceerde instellingen heb je uitgezet?
- Wanneer ontdekte je dat de competitie open stond?
- Kan je zelf de competitie sluiten (privé maken)? Zo niet, zou je dan een screenshot willen posten van de foutmelding die je dan te zien krijgt?
- Ben je vreemde dingen tegengekomen tijdens het aanmaken/verlengen van je competitie of daarna?
Goedenavond,
Duidelijk.
- Competitie is aangemaakt gisterenavond rond 20:15 op een iPhone.
- Clubkas-compensatie en timers zijn uitgezet.
- Op het moment dat vrienden nadat ze op de gedeelde link hebben geklikt niet in de competitie konden heb ik de competitie van privé afgehaald met als doel deze later te sluiten gezien ze er op geen enkele mogelijkheid in konden. Ook niet na het verzenden van een uitnodiging.
- Ik kan op dit moment de competitie niet meer sluiten. Op de telefoon krijg ik de volgende melding:
- Ik ben verder geen vreemde dingen tegengekomen. Behalve dan dat mijn vrienden niet via de link in de competitie kwamen. En dat ondanks dat ik ze als vriend in OSM had toegevoegd en ze uitgenodigd had ze de competitie niet in konden. Vandaar dat ik de competitie voor korte tijd van open naar gesloten status wou zetten. Naar open ging wel, terug helaas niet meer.
Is er een mogelijkheid dat ik eerder uit deze competitie of een andere (3e of 4e slot) gehaald kan worden. Dan kan ik met vrienden een nieuwe league starten.
Alvast bedankt voor de moeite.
-
Dank je wel voor de informatie. Ik zal navragen wat de mogelijkheden zijn.