Cheater

• Ik heb een cheater aangegeven met de omschrijving wat er is gebeurd maar er wordt na een week nog steeds niets aangedaan. Als ik het opnieuw probeer dan krijg ik de melding dat deze manager al gemeld is als cheater en dat de rechters er mee bezig zijn. De competiie schiet al aardig op en de cheater staat bovenaan. Wat kan ik verder doen? Waarom duurt het zolang en wordt er wel aan gewerkt?

• Moderator NL

@dutchchamp_NL Stuur even in een chatbericht naar @henkieO_NL of @Flougle92_NL je probleem. Zij zullen het verder met je oppakken.

• Moderator NL

Ik kan hem niet handmatig voor je activeren.

Volgens onze gegevens is er geen cheater aangegeven en ook geen reden. Heb je trouwens je melding wel geactiveerd via de mail die je krijgt?

Eventueel zou je mij een PM kunnen sturen met de managernaam van de cheater en welke competitie dan kan ik hem verder afhandelen.

• Moderator NL

@dutchchamp_NL

Zie de reacties van Jip en henkieO. Meer kunnen wij hier op het forum ook niet doen,, dus ik zal deze sluiten.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.