Competitiestatus

• Hallo goedemorgen,

Ik zit met mijn S4 account in een competitie in Kazachstan. Er stond dat er 4 voorbereidingsdagen waren, maar toen ik manager werd stond er dat de eerste wedstrijd over 10 minuten zou zijn. Dat was gisterenavond. Nu is die wedstrijd nog steeds aan de gang volgens het systeem, maar de simulatiestatus van alle competities is afgerond zag ik.

Kan iemand mij vertellen of dit goed gaat of dat hier een fout zit?

• Kan je eens een printscreen maken dat er staat dat je wedstrijd over 10 minuten begint. En probeer eens je cookies en tijdelijke internetbestanden te verwijderen

• 0_1483523950087_upload-078b99c1-9b07-4c05-b07c-3469eeac6009

Inmiddels staat er helemaal geen tijd meer bij van de volgende wedstrijd. Terwijl in de voorbereiding hij altijd aftelt van 96:00:00. Meestal staat er geen tijdstip als de wedstrijd bezig is.

• Moderator NL

Zou je ook nog een screen kunnen maken van je timers om te laten zien dat die van de competitiewedstrijden er niet is?

• 0_1483540791679_upload-604f73b8-4233-4380-abe3-3d8acfda7764

Bedoel je deze?

Of waar kan ik deze vinden?

• nee dit is je wedstrijdkalender.

Als je op die screen linksboven kijkt zie je het team en land staan waar je in speelt. Rechts daarvan staat een klok. Als je daarop klikt zie je hoe lang het duurt voor je volgende wedstrijd.

• Bedankt. Die timer, helemaal niet aan gedacht. Inmiddels is de wedstrijd gespeeld. Bedankt voor alle hulp

• Moderator NL

Haha top, gooi ik em dicht :thumbsup:

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.