Zoekt crew / nieuwe leden

• NFSC is op zoek naar gemotiveerde nieuwe leden! Zelf bestaan we uit een volwassen aangename bende die allemaal enorm van voetbal houden.

We zijn vooral op zoek naar iemand die graag zo veel mogelijk aan de duels wilt deelnemen. We prefereren ook meer iemand die al wat ervaring heeft in de duels dan iemand die er nog helemaal in moet rollen. Verder zijn ranking en andere ervaringen geen grote must maar hechten we meer waarde aan een aangenaam en loyaal persoon.

Als crew hebben we actieve WhatsApp groep in de aanbieding. Daarnaast beschikken we over een groep met een enorme ervaring met duels op hoog niveau en later kan je je verwachten aan een eventuele deelname aan de crewcup en aan de andere grote toernooien op crewgebied.

Interesse? Stuur dan een PM naar Glenn (Doodskoppen) of Herman (Zuuk United)

• Super OSM All Stars crew zoekt leden!!
    Let op: de crew zit op de World versie!

Wij zoeken leden die veel over hebben voor de crew. Ten eerste doe je mee aan duels(Verplicht!).

Daarnaast zijn er op OFM heel veel toernooien, wij willen daar in Allemaal aan deelnemen, je moet er dus voor klaar staan om in die toernooien te spellen.

Om te Communiceren zullen wij discord gebruiken.

Interesse? PM mij!

PS: voor de diegenen die het niet weten, je hebt een OSM account nodig via en.onlinescocermanager.com

• @Yassin-Mansousri_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:

Super OSM All Stars crew zoekt leden!!
    Let op: de crew zit op de World versie!

Wij zoeken leden die veel over hebben voor de crew. Ten eerste doe je mee aan duels(Verplicht!).

Daarnaast zijn er op OFM heel veel toernooien, wij willen daar in Allemaal aan deelnemen, je moet er dus voor klaar staan om in die toernooien te spelen.

Om te Communiceren zullen wij discord gebruiken.

Interesse? PM mij!

PS: voor de diegenen die het niet weten, je hebt een OSM account nodig via en.onlinescocermanager.com

We zoeken nog naar leden!

• @Yassin-Mansousri_NL
    Je hebt er nu 20 , dan kan je wel even vooruit.

• @Pondboy_NL klopt, die kwamen er zomaar in, maar wat het is:
    Ik kan niet eens met hun communiceren wat ik wel wil.
    Heb liever Nederlands sprekende spelers waar ik wel kan communiceren. Gaat een stuk makkelijker.

• @Yassin-Mansousri_NL Moet je niet daar zijn dan.

Log in to reply