Prijzenkast
-
Hi,
Het viel mij op dat als je een cup pakt in een toernooi, je een beker krijgt net zoals je een beker krijgt in de competitie. Is het niet een idee of optie om de prijzenkast te veranderen naar een cup voor doelstelling, beker, kampioen zoals die er zijn en een nieuwe cup als je een toernooi wint? Dus dat je prijzenkast uit 4 verschillende bekers bestaat.
-
Hoi,
Aller eerst, welkom op OSM! Ik zie dat je nieuw bent.
Op antwoord te geven op jou suggestie, dat is letterlijk wat we hebben.
Op deze foto zie je dus op een seizoen van een competitie, waar je 3 bekers kan verdienen.
De beker links is de beker voor de kampioensschap.
De beker in het midden is de beker voor het winnen van een beker toernooi.
De beker rechts is de beker voor het behalen van jouw doelstelling.Dus dit hebben we al!
-
En natuurlijk, je krijgt ook een beker voor het winnen van een toernooi dat los is van een competitie is, dus dat is de 4de.
-
Hoi,
Welkom op OSM en dit forum! Zoals Yassin hierboven al aangaf, kun je al meerdere bekers bemachtigen per seizoen. Haal je je doelstelling, dan krijg je een beker. Wordt je kampioen? Ook daar krijg je een beker voor en zelfde geldt voor het winnen van het bekertoernooi. Het winnen van een toernooi levert weer een andere beker op.
Overigens bestaat er geen bekertoernooi in de toernooien-opzet en heeft je team ook niet een bepaalde doelstelling, dus mocht je suggestie gaan over het toevoegen van extra te bemachtigen bekers in toernooien, dan zal dat dus niet gaan.
-
This post is deleted!
-
Bedankt voor de reacties.
Ik snap de opzet met betrekking tot de bekers in de prijzenkast. Ik vroeg mij alleen dus af of het mogelijk was om de prijzenkast op een account uit te bereiden naar 4 verschillende prijzen.
Dus dat de beker uit een bekertoernooi in de competitie worden 'gescheiden' met de cup die je wint in toernooien zoals CL, EL of met de nieuwe winners cup. Aangezien je dezelfde 'cup' in je prijzenkast krijgt met het winnen van zo'n toernooi of het winnen van de beker in de bekercompetitie tijdens een normale competitie. -
Ik heb 2 screenshots gemaakt om het wat beter uit te leggen:
Zo ziet de prijzenkast er nu uit.
En ik vroeg mijzelf af of het mogelijk was om dit toe te voegen. Omdat nu de gewonnen bekercompetities (in normale competitie) en de gewonnen cups (bijvoorbeeld winners cup) dezelfde bekers zijn in je totale prijzenkast -
Ah, ik denk ik dat je suggestie begrijp. Je wilt de beker met het aantal gewonnen toernooien naast de overige drie bekers (landstitels, bekerwinst en het aantal behaalde doelstellingen) hebben in het overzicht op je profiel. Klopt dat?
-
@FC-Eddie_NL Dat klopt. Ik denk dat het wel een leuk idee is, zodat je in je prijzenkast kunt zien hoe vaak je in de competitie je doelstelling hebt behaald, kampioen bent geworden en de beker hebt gewonnen. Maar ook hoe vaak je een toernooi hebt gewonnen, zoals de CL, EL of Winners Cup.
-
@TimvBeek_996_NL Ik vind het wel een goed idee.
-
@Yassin-Mansousri_NL
Bedankt. Ik denk ook dat dit een leuke toevoeging is.
Het is aan Gamebasics zelf of dit gaat gebeuren neem ik aan? -
@TimvBeek_996_NL Inderdaad het is aan Gamebasics, zij zijn verandwoordelijk voor dit spel.