Comp slot werkt niet & manager weren voor volgend seizoen
-
Hallo, ik heb 2 vragen. Ik merkte een paar weken terug al dat ik als moderator de competitie niet van slotje kon halen... kon ik in vorige seizoenen wel, is daar een reden voor?
Andere vraag, wij gaan over een paar dagen weer door naar een volgende competitie, er is per ongeluk een manager in geglipt toen de competitie een paar seizoenen terug eventjes open stond. Wij doen de competitie met collega’s en ik wil deze manager dus niet mee laten gaan over een paar dagen met onze volgende competitie. Hoe kan ik als moderator ervoor zorgen dat due manager niet automatisch een uitnodiging krijgt om deel te nemen aan het volgende seizoen?
Alvast dank voor je reactie!
-
@Rick86_NL
Hallo,De competitie is niet open te zetten, aangezien er geavanceerde tools zijn uitgeschakeld en de competitie hierdoor een privé-competitie is geworden. Zolang de competitie verlengd wordt, zal deze managers toegang blijven houden tot de competitie.
-
Thanks voor je antwoord. Is dat een nieuwe update dan, want vorig seizoen kon ik het slotje wel eraf halen en hadden we ook een aantal geavanceerde tools uitgeschakeld.
Oke helder antwoord op de tweede vraag. Kan ik deze manager wel nog steeds kicken als deze 3 dagen niet actief is geweest? Want dat is die persoon soms wel eens geweest.
-
@Rick86_NL said in Comp slot werkt niet & manager weren voor volgend seizoen:
Hoi,
Ik spring even in.
Thanks voor je antwoord. Is dat een nieuwe update dan, want vorig seizoen kon ik het slotje wel eraf halen en hadden we ook een aantal geavanceerde tools uitgeschakeld.
Het is nooit mogelijk geweest om het slotje er af te halen in een privécompetitie. Recentelijk was er een bug waardoor je dit wel kon doen. Deze is inmiddels opgelost en dit werkt nu weer naar behoren.
Oke helder antwoord op de tweede vraag. Kan ik deze manager wel nog steeds kicken als deze 3 dagen niet actief is geweest? Want dat is die persoon soms wel eens geweest.
Ja, als competitie-moderator kan je elke manager kicken, zolang deze minimaal 72 uur niet meer heeft ingelogd.
-
Geen reactie verder, dus lijkt mij verder wel duidelijk. Topic wordt bij deze gesloten.