Instellingen aanpassen net gestarte competitie?
-
Geachte,
Een paar uur geleden ben ik een competitie gestart, wij zitten nog ruim in de voorbereiding. Echter heb ik tijdens het aanmaken van de competitie geen scherm gezien waar ik instellingen kon aanpassen. Wij willen graag trainingskampen en transfers uit zetten.. Is er iemand die weet hoe dit moet? Ik lees in andere topics 'instellingen in een lopend seizoen kun je niet meer aanpassen' maar onze competitie is nog niet begonnen. Kan iemand hulp bieden?
-
Hoi,
Sorry, maar dit is niet meer aan te passen. Ook de voorbereidingsdagen vallen onder de noemer 'lopend seizoen'. Pas wanneer je je seizoen gaat verlengen kun je de geavanceerde instellingen gaan aanpassen.
Bij het aanmaken van een eigen competitie vind je de geavanceerde instellingen onder het tandwieltje die aan de rechterkant van het scherm te vinden is. Om te verlengen klik je op de moderator-instellingen
Verleng seizoen
verplaats het schuifje onder privé league en vervolgens kan je dan de geavanceerde instellingen aanpassen. Let er wel op dat je de instellingen goed zet vóórdat je de Bosscoins betaald. Eenmaal betaald staan de instellingen vast en kunnen deze niet meer aangepast worden.
-
Geen reactie verder, dus we gaan er vanuit dat dit verder duidelijk is. Topic bij deze gesloten.