Volgend seizoen instellen lukt niet
-
Goedemorgen,
Ik ben moderator van 4 competities. Bij alle 4 de competities lukt het niet om via moderator tools het volgende seizoen in te stellen. Ik probeer dit al 3 dagen te doen.
Nooit problemen mee gehad.Met vriendelijke groet,
Drs. Fanta
-
Hoi,
Probeer eens de cookies en cache van de browser te verwijderen of het eens via een andere browser te proberen. Indien het om de app gaat, verwijder dan eerst de app data, verwijder dan de app en installeer deze dan opnieuw (zorg er wel voor dat je een mogelijkheid hebt om weer op je account in te loggen voordat je de app verwijdert).
Indien alle bovenstaande mogelijkheden het probleem niet oplost, dan mag je het bugtemplate zo volledig mogelijk invullen, inclusief full-screen screenshots van foutmeldingen en dergelijke.
-
ik heb dit dus ook en ook eerder een post voor aangemaakt en het lukt bij mij niet via de app. ik heb alle data en de app verwijderd maar het probleem blijft er nog steeds. nieuwe competitie kiezen kan wel via de site maar lukt gewoon niet via de app. dus ik denk dat daar echt een bug in zit.
-
Hoi,
Klopt, er blijkt een bug te zitten in het instellen van je volgende seizoen via de app. Dit is bekend bij Gamebasics, dus het is nu afwachten totdat de bug is gefixt. Tot die tijd kan je je competitie verlengen via de webversie.
-
@Drs-Fanta_NL @arriva-vs-gvb_NL
Mogelijke workaround totdat de bug gefixt is:
- Select the league that you want to play next season.
-- The league is not visible. - Bring the app to the background.
- Bring the app back to the foreground.
- Select again the same league.
-- The league should be visible.
Same counts for selecting a team.
- Select the league that you want to play next season.
-
Dit probleem is opgelost in versie 3.5.1 van de Android app.