geen voorbereidingsdagen

• Eergisteren vrijdag 7/01 startte ik op mijn hoofdaccount een nieuwe comeptitie in Uruguay. Volgens mij was dit een gratis te starten competitie aangezien er geen enkele lopende was in Uruguay.
    Er waren dus nog 4 voorbereidingsdagen te gaan.
    Echter is de eerste wedstrijd gisteren al gespeeld.

Kan dit eens nagekeken worden zodat dit niet opnieuw gebeurd. Hierdoor zal de competitie immers veel minder vol zijn dan normaal.

• Moderator NL

@jerdefox_NL

Als er geen enkele lopende competitie in Uruguay zouden zijn dan kan je alleen een eigen competitie aanmaken. De 200 Bosscoins betalen om een bezet team te gaan managen is dan ook niet mogelijk. Aangezien je het over gratis hebt bestond de competitie al. De competitie zat dan al in voorbereidingsdag 3 of 4 toen je de competitie joinde op vrijdag (afhankelijk of je de competitie voor of na de simulatie van vrijdag joinde)

Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn dat er een manager die competitie zelf heeft aangemaakt en na de eerste wedstrijd al meteen ontslag genomen heeft. Die manager had er dan voor gekozen om geen voorbereidingsdagen te doen (kan je instellen als moderator).

Zonder screenshot van het scherm waarin je het contract kan tekenen (hierin staat vermeld in welke voorbereidingsdag de competitie zit) kunnen we ook weinig doen, mocht de competitie wel in voorbereidingsdag 1 of 2 gezeten hebben.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.