Opnieuw inschrijven
-
Hi,
op vakantie was m'n GSM stuk gegaan (scherm) en dus had ik ontslag genomen bij m'n huidige club.
Nu wilde ik na een dikke week terug hervatten, maar dat lukte jammer genoeg niet. Zowel op de android app als online geraak ik niet terug ingeschreven bij m'n vorige club.Een screenshot (incl. league nummer) vind je onder deze link.
https://share.getcloudapp.com/v1u2j88kIn de Android app geeft hij bij z'n error nog een foutmelding dat er iets fout is gegaan met de login (in een wit venstertje onder de 'Oeps' error melding).
Tot nu toe heb ik al de app verwijderd, online het geprobeerd in Firefox, Chrome & zelfs Internet Explorer. Bij 2 van die opties worden cache en cookies automatisch leeg gemaakt na afsluiten, dus vermoedelijk is het dat ook niet.
Kunnen jullie me eventueel manueel terug inschrijven als manager van Sint Truiden VV in de bovenstaande league aub?
Merci op voorhand.
-
Goedemorgen Larsene,
Dat is idd correct als je ontslag heb genomen uit een competitie kan je niet meer dezelfde comp betreden.
Je kan dus een andere competitie betreden of gewoon een andere leuke league uitzoeken.
Succes in ieder geval
Groetjes Dave
-
Hoi,
Zoals hierboven al werd aangegeven, is het niet meer mogelijk om in dezelfde competitie terug te keren wanneer je ontslag hebt genomen. Je zal dus op zoek moeten gaan naar een nieuwe competitie.
@Davemx1984 Thanks Dave