Speler gescout maar niet op de transfermarkt

• Beste mensen,

Ik heb een aantal spelers gescout en vervolgens had ik een paar uur de tijd op deze spelers te kopen. Dit heb ik niet gedaan en na de deadline zijn deze spelers verdwenen. Hoezo komen deze spelers niet op de transferlijst?

• @Sulo-Akani_NL said in Speler gescout maar komen niet op de transferlijst:

Beste mensen,

Ik heb een aantal spelers gescout en vervolgens had ik een paar uur de tijd om deze spelers te kopen. Dit heb ik niet gedaan en na de deadline zijn deze spelers verdwenen. Hoezo komen deze spelers niet op de transferlijst?

• Nieuwe spelregels bij de 3.0 versie

• Wat houd dat in dan?

• Je hebt de gelegenheid gekregen om ze alle 3 te kopen ( ook 1 of 2 was mogelijk )
    Dit heb je niet gedaan en na een bepaalde tijd zijn de spelers verdwenen en komen niet net als vroeger op de transferlijst.
    Per slot van rekening heb jij de scout betaald met je bosscoins.

• Moderator NL

@Sulo-Akani_NL Dat je maar zes uur de tijd hebt om de spelers die je scout vindt te kopen. Doe je dat niet, dan zijn ze weg. Dat idee is nieuw sinds OSM 3.0. Daarnaast komen er tegenwoordig veel nieuwe spelers, ook zeer sterke, op de transferlijst waardoor het doorsturen van spelers van scout naar transferlijst niet per se noodzakelijk is.

Als je alle spelers die de scout vindt wilt kopen dien je ze voortaan dus gewoon binnen zes uur te kopen. :thumbsup_tone2:

Meer dan dit kan ik er ook niet van maken, vandaar ook dat dit topic dicht gaat.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.