Kan niet meer inloggen op mijn nieuwe mobiel
-
Ik kan niet inloggen in mijn nieuwe mobiel terwijl ik het juiste wachtwoord en email intoets, kan iemand mij hiermee helpen?
-
Hoi,
Dit komt omdat je probeert in te loggen op de internationale versie van OSM. OSM NL en OSM World zijn twee aparte versies van het spel, waarbij je ook op allebei de versies een apart account kunt aanmaken. Zie hieronder hoe je kunt switchen tussen de versies.
iOS: Ga naar de instellingen van de OSM-app via de instellingen van je telefoon en verander de versie van OSM World naar OSM NL.
Android: Op het inlogscherm van de OSM-app kun je de versie aanpassen van OSM World naar OSM NL.
-
Klopt omdat als ik op de Nederlandse server ga dan logt ie automatisch in en die account gebruik ik niet, ik wil inloggen op een andere account maar omdat ie automatisch inlogt kan ik niet op die andere account van mij inloggen. Ik heb de app meerdere keren opnieuw gedownload maar dezelfde probleem blijft komen. Heb je hier een oplossing voor?
-
@FC-Eddie_NL Klopt omdat als ik op de Nederlandse server ga dan logt ie automatisch in en die account gebruik ik niet, ik wil inloggen op een andere account maar omdat ie automatisch inlogt kan ik niet op die andere account van mij inloggen. Ik heb de app meerdere keren opnieuw gedownload maar dezelfde probleem blijft komen. Heb je hier een oplossing voor?
-
Hiervoor zal je een e-mail moeten sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com. Leg je situatie uit en vermeld je beide managernamen in de mail. De Support Staff kan je dan verder helpen.