Links en rechts ingehaald met medals
-
Hoi, ik draai lekker met mijn team. Eerste met DS9 in een 80% volle league. Verlies zelden want het staat goed. Krijg dus ook steeds managermedals... Alleen, waarom zo weinig?
Ik speel met 1 account. Toen het systeem werd geïntroduceerd was ik de enige LVL5-speler, ruim boven de rest. Nu zijn er al vijf anderen ook LVL 5 geworden en word ik links en rechts ingehaald. Verder zak ik hard weg verder weg op de ranglijst - terwijl ik dus wel bijna alles win. Hoe kunnen anderen duizenden punten méér krijgen voor een gewonnen wedstrijd? Maw: wat is de manier om zoveel mogelijk medals te winnen?
-
Hoi,
Als je laatste wedstrijd van het seizoen is gespeeld dan krijg je een 'einde seizoen-bonus', die flink hoog kan oplopen. Een goed seizoen kan je zomaar tienduizenden manager medailles opleveren. Het winnen van een wedstrijd levert je ongeveer tussen de 600 en 1500 medailles op, afhankelijk van de uitslag, de divisie waarin je zit en of je tegen een menselijke tegenstander speelt of niet. Gebruikers die met vier teams spelen kunnen dus sneller gaan stijgen in de ranking omdat zij uiteindelijk 4x die 'einde seizoen-bonus' krijgen.
-
Dank voor je antwoord. Een gewonnen wedstrijd levert me nu inderdaad zo'n 1300 medals op. Dat schiet dan niet erg op als je 1 account hebt. Er zijn mensen die er meer dan 250.000 medals hebben bijgekregen de afgelopen maand. Dat zijn dan dus managers met 4 accounts en allemaal beëindigde seizoenen denk je?
-
Dat zijn inderdaad managers die een aantal seizoenen hebben afgerond en dus deze bonus krijgen. Hoe lager de divisie is waarin je je bevindt, hoe hoger deze bonus.
-
Helder, dank voor je antwoord.
-
Alsjeblieft. Dan sluit ik bij deze je topic.