• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Zojuist 250 Boss Coins verloren voor niks

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
5 Posts 2 Posters 551 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Gott- PGM_NLG Offline
    Gott- PGM_NLG Offline
    Gott- PGM_NL Dutch Users
    wrote on last edited by Gott- PGM_NL

Managernaam: Gott- PGM
    Clubslot: Slot 3
    Datum en Tijd van het optreden van de bug: 24-10-2020 rond 1 uur 's nachts.
    Team: Bournemouth
    Competitienummer: 103023245
    Server: Geen gele balk te zien
    Screenshot(s): nvt
    Welk apparaat: Android
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Seizoen is afgelopen en we zitten nu in de Nabeschouwing. Ik dacht nog even een goedkope speler te kopen van de transferlist voor dat ik door ga naar de winners cup. Ik zag een speler die ik goed kon gebruiken maar kwam wat in game geld te kort dus ik moest 250 boss coins gebruiken om de speler aan te schaffen. Ik heb op kopen geklikt en er kwam een lege error te voorschijn. het geld (80 miljoen) heb ik overgehouden maar de 250 boss coins zijn wel van me afgenomen. De speler heb ik overigens ook niet binnen gekregen.

***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
    Browser: Chrome

***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
    Merk + type toestel: HP Chromebook
    OS (besturingssysteem) Versie: Android
    OSM App Versie: Webversie

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Gott- PGM_NL on last edited by FC Eddie_NL

@Gott-PGM_NL

Hoi,

Wanneer je een foutmelding krijgt terwijl je een speler met Bosscoins koopt, dan worden die Bosscoins omgezet in clubgeld. Daarmee zou je normaal gesproken alsnog de speler moeten kunnen kopen. Dat is ook de reden dat die 250 Bosscoins weg zijn, maar je wel 80 miljoen clubgeld hebt. Je kan de Bosscoins terugkrijgen, maar dan verlies je wel een deel van je clubgeld. Je kan er dus voor kiezen om dit clubgeld te houden en daarmee straks tijdens de Winners Cup spelers te kopen die je anders alleen zou kunnen kopen met extra Bosscoins.

Het is wel vreemd dat de transferlijst beschikbaar voor je is, want deze wordt normaal gesproken afgeschermd wanneer de laatste wedstrijd van het seizoen is gespeeld. Zou je een fullscreen screenshot (url en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn) van de transferlijst kunnen posten? Dan kunnen we dit doorgeven aan Gamebasics.

Gott- PGM_NLG 1 Reply Last reply
    0
  • Gott- PGM_NLG Offline
    Gott- PGM_NLG Offline
    Gott- PGM_NL Dutch Users
    replied to FC Eddie_NL on last edited by Gott- PGM_NL

Hoi,

Bedankt voor het reageren!
    De transferlist is gewoon nog bereikbaar, ook tijdens de nabeschouwing op de Android en iPhone app. Ik heb geen screenshot van dat moment gemaakt maar ik heb hier een screenshot gemaakt van de transferlist nu, denk niet dat jullie er veel aan hebben https://i.imgur.com/UrhPkvY.png
    Clubgeld lijkt inderdaad omhoog zijn te gaan maar de clubspeler heb ik niet dus in feite ongeveer 250 boss coins voor niks weg gegooid en ik wil liever zelf toch de boss coins hebben. (het waren niet exact 250 maar ongeveer)

FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Gott- PGM_NL on last edited by

@Gott-PGM_NL

Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie.

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Gott- PGM_NL on last edited by

@Gott-PGM_NL

Volgens de data van Gamebasics ben je geen Bosscoins kwijtgeraakt op die laatste dag. Mocht je toen een vermindering van je Bosscoins hebben gezien, dan zal dit een tijdelijke glitch geweest zijn en stond bij de eerstvolgende login weer correct.

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular