Transferlijst

• Al 3 dagen heb ik het probleem wanneer ik een speler (eender welke) op de transferlijst zet, die er een uur later oppeens weer vanzelf is van verwijderd. In begin dacht ik: "Oei, had ik deze niet op de transferlijst gezet? Waarschijnlijk niet dan?" Maar nu vertelt mijn collega hier op het werk hetzelfde verhaal. Ben dan bij meerdere mensen verhaal gaan halen en sommigen merkten hetzelfde ook op.
    Het is niet bij elke speler die op de transferlijst wordt gezet. Het valt af en toe voor. Bij mezelf 4x op 3 dagen.
    Nog mensen hier last van of mensen met een oplossing? Wij spelen alleen via mobiel laatste android versie en met recente smartphones.

• Moderator NL

@King-Calvin_NL

Spelers die je zelf op de transferlijst zet zouden niet van de transferlijst afgehaald moeten worden tenzij je dat zelf doet of ze verkocht zijn natuurlijk.

Mocht het toch gebeuren dan zullen we screenshots moeten hebben. Dus eerst een screenshot dat je de speler op de transferlijst hebt gezet en vervolgens een screenshot dat de speler niet meer op de transferlijst staat, maar nog wel in je team zit. We zullen er dan van uit gaan dat je niet zelf die speler er af hebt gehaald.

Mocht het dus nogmaals gebeuren en screenshots er van hebben dan mag je een nieuw topic aanmaken aan de hand van onderstaand template:

Hoe meld ik een bug?

Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!

Managernaam:
    Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
    Datum en Tijd van het optreden van de bug:
    Team:
    Screenshot(s):
    Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
    Browser:
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
    Overige opmerkingen:

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt

Zou je je aan het volgende format willen houden, zoals aangegeven in het sticky topic hierboven?

We kunnen dit voor je doorgeven mits je ons ook voldoende informatie geeft om dit door te geven. Graag een nieuw topic openen in het format zoals aangegeven in de sticky topics.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.