What the hell happened?

• Ik weet dat ik vrij lang niet op OSM ben geweest. Ik heb er zojuist echter een kwartier over gedaan om uberhaupt het Nederlandse forum te vinden. Wat is er hier in godsnaam gebeurt en is het een positief iets?:) Iemand die mij even wil bij lullen over de veranderingen van laten we zeggen: de laatste 2 jaar?:)

Oh en het smiley systeem is ook volledig verwoest. Sterf!

• Moderator NL

@Vloemichiel_NL

Invoer nieuw forum. In 't begin natuurlijk wennen maar uiteindelijk vind ik 't een echte meerwaarde.

• De activiteit is er in elk geval niet van omhoog gegaan... Ik was meer gewend een post per seconde op de verschillende openbare fora dan een post per 10 minuten. Al kan ik mij natuurlijk voorstellen dat een mod dat als vooruitgang ziet.

• Tevens is er een topic op het oude sport forum verdwenen wat zeker 10 jaar oud was, genaamd: Tafeltennis. Schandalig!

• Moderator NL

@Vloemichiel_NL

Ik verbeter mezelf, qua functionaliteit een grote meerwaarde. Qua activiteit is het vooralsnog geen grote meerwaarde zoals je aangeeft. Al zou dat wel eens kunnen vergroten als je ook via de app op 't forum kan, want dat was voorlopig nog niet 't geval meen ik gehoord te hebben.

Oude topics kan je eventueel bij de staff nog opvragen.

• Het forum was al dood voordat dit er kwam, maar dit nieuwe is de doodsteek geworden. Ik vind dat je met 1 post per 10 minuten nog optimistisch bent :laughing:

• Er kwam al niemand op het forum en dan gaan ze het forum ook nog verstoppen achter 35 laatjes waardoor iedere nieuwe bezoeker eerst een uur moet zoeken om het überhaupt te kunnen vinden. We kunnen wel stellen dat Derwort het forum eigenhandig de nek om heeft gedraaid. Dat ze hiervoor een extern bedrijf hebben ingehuurd zegt veel over de waarde die ze eraan hechten

• 1 post per 10 min? ik snap het niet. ik post overall zonder problemen.
    even 3 ups krijgen en je kan alles.

tevens is dit forum een stuk beter vind ik.
    en het zal straks allemaal wel weer goed komen want ik hoor heel vaak dooksteek enz.
    maar feit is dat er altijd managers zullen gaan en managers zullen komen (nieuwe)

dus het is eigenlijk simpel als je het niks aan vind en niet wilt wennen/aanpassen dan stop je ermee en ga je een ander spelen even heel zwart/wit gezegd.

• Moderator NL

@Suiz-Luárez_NL said in What the hell happened?:

Er kwam al niemand op het forum en dan gaan ze het forum ook nog verstoppen achter 35 laatjes waardoor iedere nieuwe bezoeker eerst een uur moet zoeken om het überhaupt te kunnen vinden. We kunnen wel stellen dat Derwort het forum eigenhandig de nek om heeft gedraaid. Dat ze hiervoor een extern bedrijf hebben ingehuurd zegt veel over de waarde die ze eraan hechten

Dan snap jij niet het hele verhaal volgens mij, want zo is het niet helemaal. ;)

• Het is er in elk geval niet drukker op geworden.

• Komt Jeroen zelf nog wel eens online? Hij zit in ieder geval niet meer op zijn zolder kamertje :rofl:

• @Dave-Jansen_NL TRUE, enkel best niet beginnen aan het spelen van een nieuw spel, eerst kan hij best zijn persoonlijke instelling veranderen :)

• @Vloemichiel_NL
    Ja, omdat figuren als jij niet langskomen :s

• Jeroen ligt er niet één seconde wakker van. Hij kijkt gewoon 'smorgens en 'savonds op de rekening & kijkt maandelijkse naar het getalletje wat achter Winst staat geschreven. Wat een stelletje voetbalgekken op een forum uitvreten zal 'm een zorg zijn. Tis alleen wel zo dat als hij er meer waarde aan zou hechten, hij meer zou verdienen denk ik. Omdat dit wel een reden was, voor de groep die inmiddels gestopt is, om actief te blijven :thumbsup_tone2:

• FYI Jeroen is weg bij GB.

• "Ik hield me noodgedwongen alleen nog bezig met financiën, business development en intern management. Enorm uitdagend en afwisselend. Maar ook stressvol en te ver weg van hands-on bezig zijn."

Zegt genoeg, toch? Dus dit hele beleid is te wijten aan het nieuwe MT?

• Hij is dan niet meer directeur maar nog wel groot aandeelhouder, al het geld gaat nog steeds naar hem dus

• "Als ik wakker wordt, check ik altijd als eerste de bankrekening. Hoeveel nieuwe stortingen hebben we vandaag? Het zal nog wel even duren voordat dat soort gewoontes eruit zijn. Maar dat mag ook wel, ik heb er 15 jaar van mijn leven in volle overgave aan besteed. Het was een geweldige tijd. Ik heb nog één week om ervan te genieten. Dat ga ik dan ook met volle teugen doen."

• Haha mooi, iedereen afgeven op good old Jeroen, die dit prachtige spel in zijn glorie gecreëerd heeft, terwijl in de destructie hij niet eens meer directeur is:).

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.