"Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens."

• Goedemiddag,

Als ik probeer in te loggen op mijn account (DennisZwolfje) krijg ik deze melding te zien: "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens." Deze melding krijg ik al bijna 2 weken lang en heb besloten om nu maar een support aanvraag te plaatsen hier. Ik kan dit topic ook niet via dat account aanmaken omdat ik moet inloggen om hier wat te kunnen plaatsen, wat niet lukt aangezien ik dan precies dezelfde melding krijg.

Iemand die mij kan helpen?

• Moderator NL

@Redolinu_NL

DennisZwolfje, is dat hoe je je managernaam spelt? Want ik kan die managernaam niet vinden op de Nederlandse versie. Heb je dat account niet toevallig een keer verwijderd?

Er is verder niets mis met de website. En aangezien je wel met dit account kan inloggen lijkt het mij dat je oude account niet meer bestaat.

• Moderator NL

@FC-Eddie_NL said in "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens.":

@Redolinu_NL

DennisZwolfje, is dat hoe je je managernaam spelt? Want ik kan die managernaam niet vinden op de Nederlandse versie. Heb je dat account niet toevallig een keer verwijderd?

Er is verder niets mis met de website. En aangezien je wel met dit account kan inloggen lijkt het mij dat je oude account niet meer bestaat.

Dat is zijn loginnaam, het gaat om dit account: https://www.onlinesoccermanager.nl//Users/761071/Profile

@Redolinu_NL ik zie dat je inmiddels weer hebt ingelogd (gisteravond). Is hiermee het probleem ook opgelost?

• DennisZwolfje is inderdaad mijn inlognaam. Helaas heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik krijg nog steeds dezelfde melding.

Ik zag op het forum niks over posts van mensen met hetzelfde probleem, dus ik dacht al wel dat het aan mijn account lag. Echter heb ik geen idee waarom ik deze melding krijg. De melding kwam ook compleet uit het niets, dus ik kan me ook niet bedenken of het komt door iets dat ik heb gedaan toen ik voor het laatst online was.

• Moderator NL

@Redolinu_NL said in "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens.":

DennisZwolfje is inderdaad mijn inlognaam. Helaas heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik krijg nog steeds dezelfde melding.

Ik zag op het forum niks over posts van mensen met hetzelfde probleem, dus ik dacht al wel dat het aan mijn account lag. Echter heb ik geen idee waarom ik deze melding krijg. De melding kwam ook compleet uit het niets, dus ik kan me ook niet bedenken of het komt door iets dat ik heb gedaan toen ik voor het laatst online was.

Duidelijk een bug dus. Vul het volgende template eens in en voorzie ons van de nodige screenshots, dan kunnen we er aan werken:

Managernaam:
    Clubslot: (clubslot 1, clubslot 2, clubslot 3, clubslot 4)
    Datum en Tijd van het optreden van de bug:
    Team:
    Screenshot(s):
    Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
    Browser:
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
    Overige opmerkingen:

• Managernaam: achmed the dead terrorist
    Clubslot: Geen idee, ik had volgens mij alle 4 de clubslots in gebruik. Allemaal teams van Aziatische landen. Volgens mij clubs uit India, Indonesië, Zuid-Korea en nog een land.
    Datum en Tijd van het optreden van de bug: 2 weken geleden ongeveer.
    Team: Ik weet alleen dat het team van Zuid-Korea (Clubslot 4) "Samsung Blue Wings" ofzo heette
    Screenshot(s): Heb ik niet. Gwn het login scherm met die melding eronder.
    Welk apparaat: PC browser & Android app
    Browser: Google Chrome
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Ik vul mijn inlognaam en wachtwoord correct in, en vervolgens krijg ik het bericht: "Sorry, we zijn aan het werken aan de site. Probeer het later nog eens." te zien.
    Overige opmerkingen: Op de Android app als ik probeer in te loggen krijg ik geen error. Dan zie ik een laad icoontje voor 1 seconde en daarna doe ie niks meer.

• Moderator NL

@Redolinu_NL Voeg graag wel even een screenshot toe, dat zorgt voor meer duidelijkheid.

• 0_1484601532231_upload-4af4adb7-3f16-4533-a68f-aad3255c7605

• Moderator NL

@Redolinu_NL

Thanks voor de info. Ik zal het probleem doorgeven aan Gamebasics.

• Ik krijg deze melding ook zo af en toe.
    Maar als ik dan meteen daarna weer probeer in te loggen lukt het wel

• Moderator NL

@Redolinu_NL

De bug is doorgegeven aan de developers. Het is helaas niet te zeggen wanneer ze deze bug weten te fixen. Tot die tijd zal je dus op dit account moeten spelen.

Nu het in de handen is van de developers zal ik dit topic sluiten.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.