Transferlijst #2

• Naar aanleiding van het volgende topic: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/5845/transferlijst kan ik zeggen dat ik exact hetzelfde probleem heb. Eerste keer dacht ik dat ik zelf iets fout had gedaan, maar het gebeurd te vaak nu.

Managernaam: Vertrigo
    Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4): slot 3
    Datum en Tijd van het optreden van de bug: 16-01-2017 00:00 - 16-01-2017 16:00
    Team: SV Darmstadt 98
    Screenshot(s): nvt
    Welk apparaat: PC
    Browser: Chrome
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Na het plaatsen van spelers op de TL verdwijnen deze van de TL zonder dat ze verkocht zijn.
    Overige opmerkingen: Gaat in dit geval om een crewcup competitie. Transferlijst staat overvol, wellicht dat dit een rol speelt.

Screenshots heb ik niet, maar zoals in het andere topic staat vermeld: 'We zullen er dan van uit gaan dat je niet zelf die speler er af hebt gehaald.'

• Zelfde probleem hier. Speelt nu al een tijdje, zwaar irritant.

• @Memphis-United_NL said in Transferlijst #2:

Zelfde probleem hier. Speelt nu al een tijdje, zwaar irritant.

het word nu echt een probleem, competities worden er nu zwaar door beinvloed.
    het is heel erg irritant dit

• Moderator NL

Aan deze bug wordt, as we speak, gewerkt. Verwachting is dat hij op niet al te lange termijn is opgelost.:thumbsup_tone2:

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.