OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@Christiano-Mengelaldo_NL
Tsja, ik heb gedaan wat ik kon maar betreffende manager las helaas zijn PM met regels niet voor de battle.Nu maakt het allemaal niet meer uit, ga ook niet teveel bosscoins meer verspillen. Hoop dat we met de volgende tegenstander gewoon kunnen afspreken zonder TK's te spelen, want daar word ik helemaal moe van.
-
Tk's zijn imo nog een belangrijk onderdeel van een crewbattle. Deze regels waren al een tijdje bekend. Waarom dan toch deelnemen aan het CK als het je niet bevalt? Je kan niet van andere crews verwachten dat ze met jullie meegaan om geen tk's te gebruiken.
-
Ja inderdaad, leuk voor jullie tegenstanders als jullie er met de pet naar gooien... Kom op, niet piepen, maar knallen met die battles, gewoon inclusief tk's.
-
TW-overzichtje:
-
GF gaat zo te zien het team zijn om te verslaan qua bouwen dit seizoen. Bij LFS doen we allemaal rustig aan aangezien we niet teveel bosscoins willen kwijtraken
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Zolang wij een beetje in de buurt blijven ben ik allang blij
-
@Memphis-United_NL
Wij van Imperium gaan lekker met hoogste TW bij SV Horn en bij alle anderen teams de 2e of 3e TW -
Vandaag Alli (93) en Verratti (93) maar binnengehaald, het middenveld begint ergens op te lijken
-
Hierbij de onofficiële tussenstand bij de battle tussen Imperium en Masterdam Soccer Legends.
Ik heb de punten op een andere manier 'vertaald' dan andere overzichten die ik gezien heb maar zo vond ik het duidelijker wie waarvoor plus/minpunten voor kreeg. -
@Sanderjep15_NL
top!
Hier staat een linkje naar de sheet #ok
http://www.filedropper.com/sheetck16-17 -
Speeldag 7/22
-
Werk aan de winkel zo te zien
-
Zooo dat is een aardig verschil vooralsnog tussen OSU en GF
-
@vinnievuik_NL @Rubber890_NL Nog alles in eigen hand, OSU al door de helft van hun tk's heen en 4 potjes meer thuis gespeeld. Neemt niet weg dat ze lekker bezig zijn en wij er nog een schepje bovenop gaan doen
-
Verrassende grote voorsprong voor OSU! Netjes heren!
-
Zal nog moeilijk zo niet onmogelijk worden om dat om te draaien.
-
@EstorilAzi_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Zal nog moeilijk zo niet onmogelijk worden om dat om te draaien.
de werkelijkheid is heel anders en er is juist nog alle ruimte om het om te draaien, als alle TK games van GF gewonnen worden, is de stand al snel weer andersom.
Dus opzich valt het nog mee, zo een stand geeft een heel verkeerd beeld, maarja je moet ze natuurlijk nog wel winnen
-
@Memphis-United_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
TW-overzichtje:
Mooi overzichtje, heb je een nieuwe?
-
@Dave-Jansen_NL ik weet dat jezelf en jullie goed vindt. Maar elk duel met TK inzet ga je echt niet allemaal winnen.
-
@alex7ander7_NL Alsjeblieft:
Peilmoment was om 19.00Jammer dat er in onze battle niet bepaald sprake is van een positieve relatie tussen TW en resultaat. Gaat inderdaad een lastig verhaal worden.