Kan niet inloggen op Iphone app

• Beste mede OSM'ers,

Het lukt mij niet om in te loggen op de OSM app. Ik heb geprobeerd een nieuwe account via de app aan te maken maar dan staat hij volgens mij op US ingesteld. Het lukt mij niet om de juiste competitie te vinden, hij zegt dat die niet bestaat. Als ik de app van mijn telefoon afhaal en er weer opzet dan is er niks veranderd en staat op de US account erop of (nadat ik die verwijderd heb via de computer) kan ik alsnog niet inloggen via de normale inlog. AUB help mij want zonder app is het moeilijk spelen...

Alvast bedankt!

Lars

• @Hier-B100-over_NL

Oke heb het al gevonden, ik heb mijn telefoon altijd op engels staan maar als je NL de hoofdtaal maakt gaat het wel goed.

Sterk punt van verbetering voor de app, het kunnen kiezen van je land/regio. Daarnaast mag er ook wel een log uit functie komen!

• Moderator NL

Log-uit functie lijkt me niet zo broodnodig als jij aangeeft, aangezien iedereen toch met max. 1 account mag spelen :P Overigens is die functie er wel, gewoon niet de 'automatische login' aanzetten.

De app kan je inderdaad instellen op World of NL, fijn dat je dat gevonden hebt :)

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.