Spelers in scout worden niet weergegeven
-
De 3 gescoute spelers worden niet weergegeven. Als ik op scoutdeadline of scout klik komt het wachtscherm met het ronddraaiende balletje. Na een minuut wachten start het beginscherm weer om spelers te scouten.
- iPhone 8
- App is up to date
- App en telefoon opnieuw opgestart
-
Hoi,
Zou het kunnen dat de melding van je scout een oude melding is en je scout op dit moment niet actief aan het zoeken is naar spelers? Je kan namelijk pas een nieuwe scoutopdracht uitvoeren nadat de scout de drie spelers heeft getoond. Het lijkt mij dus heel raar dat wanneer de pagina na die minuut ververst wordt, deze naar het scherm gaat waar je de criteria voor de scout opgeeft, terwijl de scout nog de drie spelers van zijn vorige zoektocht moet tonen.
-
Hoi FC Eddie,
Nee, de scout was net klaar.
Er was nog +/- 20 min tijd om de spelers te kopen.Ik heb er een schermopname van gemaakt:
-
De video is privé, dus die kunnen we niet bekijken. Hopelijk was dit slechts een glitch en heb je er de volgende keer geen last van. Mocht de app weer blijven vasthangen laat ons dat dan weten en dan kunnen we er een melding van maken.
-
Geen reactie verder, dus ik ga er vanuit dat dit slechts een glitch was. Topic bij deze gesloten.