2 vragen!
-
Vraag 1: Ik heb op 18-12-2020 op mijn profiel (sub2) de 4e plek behaald, na lange tijd afwezig te zijn. Nu zag ik dat toen der tijd ook al de Medailles in het spel aanwezig waren. Echter heb ik deze nooit ontvangen. 29-12-2020 haalde ik op mijn HA wel de verdiende medailles binnen. Hoe kan dit?
Vraag 2: Waarom kunnen we geen spelers scouten in de duitse competitie? Is dit iets wat ik niet nagelezen heb?Gr,
Jaimy de Fauw -
Hoi,
-
Waarschijnlijk heeft het de nodige moeite gekost om alle gespeelde seizoenen waar manager medailles verdiend konden worden met terugwerkende kracht op het profiel te krijgen. Bij sommige managers gaat de getoonde manager medailles zelfs terug tot begin december en zelfs bij die managers staan er nog een paar seizoenen in december met 0 manager medailles in. Je hebt ze destijds uiteraard wel ontvangen.
-
Dit heeft met de rechten te maken, of beter gezegd het gebrek daaraan. Helaas kunnen alleen de spelers van Bayern Munchen gescout worden. Zie ook het veel gestelde vragen-topic voor een link naar het officiƫle statement van Gamebasics.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/39131/veel-gestelde-vragen/14
-