Geen verbinding nieuwe competitie
-
Goedenmorgen,
Gister ben ik een nieuwe competitie gestart in Griekenland met OFI Crete.
Ik kwam er achter dat ik helemaal niks kan zoals spelers op de transferlijst zetten of de opstelling zien/veranderen. Dit heb ik op de browser en in de app geprobeerd. Bij beide krijg ik de melding dat er een probleem is met de verbinding. Een vriend van mij die ook in de competitie zit heeft nergens last van.Op mijn subaccounts heb ik nergens last van.
Waar komt dit probleem vandaan en hoe wordt het opgelost?
Alvast bedankt
-
Hoi,
Heb je de onderstaande handelingen al geprobeerd?
- Even naar een ander clubslot gaan en weer terug naar je clubslot met OFI Crete
- Even uitloggen en weer inloggen
- Cookies en cache van de browser verwijderen
-
Heb het allemaal geprobeerd en nog steeds geen succes helaas.
-
Dan dit graag melden als een bug door onderstaande template zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief een screenshot van de foutmelding.
Hoe meld ik een bug?
Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!Managernaam:
Clubslot: (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4)
Datum en Tijd van het optreden van de bug:
Team:
Competitienummer:*
Server:**
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: (PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook)
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
Overige opmerkingen:***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser:***Voor bugs gerelateerd aan de iOS en Android app, graag toevoegen:
Merk + type toestel:
OS (besturingssysteem) Versie:
OSM App Versie:*Je competitienummer vindt je door naar de competitiestand te gaan en op een van de clubs te klikken. In de adresbalk vindt je dan het competitienummer.
**De server waarop je speelt kan je vinden via Community Simulatiestatus. De servernaam die geel omlijst is, is de server waar je op speelt. -
Managernaam: Herruk
Clubslot: slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: vanaf het starten van de competitie op 20-06-21
Team: OFI Crete
Competitienummer: Kan ik niet achterkomen vanwege de verbinding
Server: Kan ik niet achterkomen vanwege de verbinding
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: PC browser en android app
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Vanaf het starten van de competitie kan ik geen spelers selecteren voor training, opstelling maken of op de transferlijst zetten. Na proberen om op andere pagina's te komen krijg ik een melding dat de verbinding is verbroken en het later weer moet proberen.
Overige opmerkingen: Dit is op zowel de pc als de telefoon, op de pc kom ik clubslot 1 niet eens in.
Graag zou ik de screenshots op een andere manier willen inzenden. Hoe is dit verder nog mogelijk? -
Je mag me een PM sturen met een link naar de afbeeldingen. Deze dien je dan wel eerst te uploaden via een externe uploadsite, zoals bijvoorbeeld Lightshot.
-
Ik heb je probleem doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie.
-
Je zou nu weer je team moeten kunnen managen.
-
Hoe zit het met de verloren dagen? Is er een mogelijkheid om de competitie opnieuw te starten?