Managerpunten

• Hierbij wil ik een suggestie doen om het manager punten systeem aan te passen.
    Zoals bijvoorbeeld droomseizoen waarbij je 10.000 manager punten moet behalen om die optie vrij te spelen is sinds 3.0 niet meer haalbaar.
    Misschien dat hier eens na gekeken kan worden?

Mvg, peter

• Ligt er aan welk team je gebruikt. Een vriend van mij had hem bijna gehaald in OSM 2.0 met Ingolstad, nadat hij alle wedstrijden en de beker had gewonnen, kwam hij op 9300 manager punten
    Wat je zegt klopt wellicht wel, maar Gamebasics heeft al uitgelegd dat je sowieso een laag doelstelling team moet hebben (het liefst 15e of 16e), alle teams managers moeten hebben, het liefst actief, en alle geavanceerde tools uit moet hebben (of aan), dus dat het een open competitie is. Verder moet je als manager volgens mij ook elke dag actief bezig zijn.

• Actiever kan bijna niet, maar waag nog een poging met hull city ds 16, en comp is vol, maar ben met 3.0 niet verder gekomen dan 5500 met 2.0 had het wel gekund idd maar dat is een ander verhaal, denk dat het terug geschroefd kan worden naar 7.500 als dat haalbaar is.
    We zullen zien.

• @peter-osm-master_NL
    Wie weet. Ik ben zelf nog een wisselvallige nieuwkomer in OSM, en ik weet eigenlijk niet echt of ik goed bezig ben

• Je moet gewoon meer bosscoins kopen!

• @SIRclitjeslikker_NL
    Hoe bedoel je?

• @SIRclitjeslikker_NL said in Managerpunten:

Je moet gewoon meer bosscoins kopen!

Wat heeft dat te maken met manager punten?

• @peter-osm-master_NL Dat je alles wint door een beestelijk team te kopen vanaf dag 1.

Maar ik heb nog nooit een competitie gezien die vol is. Buiten CrewCup of CrewBattles. 10,000 lijkt me ook onhaalbaar op 3.0. Zorg dan tenmibste dat er minder competities zijn, waardoor men dus vollere competities kan krijgen.

• die 10.000 is onhaalbaar...
    Ik wil weleens weten wie dit heeft gehaald met osm 3.0....

• Het forum zag er 6 jaar geleden veel mooier uit. :(

• Moderator NL

Het managerpuntensysteem heeft naar mijn mening weinig te maken met jouw voorstel. Maar ik ben het wel eens met het feit dat deze achievement erg moeilijk te behalen is momenteel. Ik zal eens navragen hoe men bij GB tegen deze achievement aankijkt.

• Ik heb op osm 3.0 als hoogste score 9722 managerpunten, dat was met een doel 15 team. Bij mij was na de helft van het seizoen m'n competitie half leeg, als ie wat voller was gebleven had ik de 10k makkelijk gered.

• 10.000 punten zou net haalbaar moeten zijn in 3.0
    In 2.0 was het record 13.000 en met het wegvallen van de oefenwedstrijden zou daar dus 10.000-11.000 van moeten overblijven.

Neemt niet wat dat dat idd erg moeilijk te behalen is.
    Het percentage van de managers die dat behalen zal hierdoor van circa 5% naar circa 0.1% gaan.

Het beste voorstel naar mijn inziens is om de langere competities dezelfde ''bonus''' te geven als de kleinere competities hebben gekregen. Dan sla je gelijk 2 vliegen in een klap want door deze bonus zijn de kleinere competities zwaar overpowered geraakt en kan je in 90% van de competities niet concureren voor de ranking.

Op deze manier heb je dus ook weer compensatie voor het wegvallen van de oefenwedstrijden punten in 3.0. Wat uiteraard een slechte zaak is want nu is het bijna onmogelijk om nog nieuwe competities in je top 5 seizoenen te krijgen.

• Moderator NL

Uit de cijfers blijkt geen duidelijk verschil te zijn tussen de aantal keren dat deze achievement behaald wordt voor en na de invoer van 3.0. OSM heeft bovendien deze achievement bedoeld als een soort "elite" achievement die je niet zomaar kunt halen en alleen voor een select groepje managers is weggelegd.

Hierom zullen er dus (voorlopig) geen aanpassingen worden gedaan aan deze achievement en/of de eisen die eraan verbonden zijn.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.