Medailles
-
Hoi allen,
Vrij recent heb ik mijn seizoen afgerond met Leeds. Met dit team ben ik 2e geworden (doel 16e) en de beker gepakt. Mijns inziens een prima prestatie.
Hiermee ook een leuk aantal manager punten binnen gesleept, maar vervolgens wel -1.2K medailles behaald. Hoe komt dit, en hoe had ik ervoor kunnen zorgen dat dit netjes in de plus was geƫindigd?Alvast dank!
-
Hoi,
Dit komt omdat je in divisie 10 zit en dat is tevens de hoogst haalbare divisie. In deze divisie zal je veel medailles verliezen bij een nederlaag en maar weinig verdienen met een overwinning. Hierdoor moet je dus veel wedstrijden winnen om een nederlaag goed te maken en zal het dus kunnen voorkomen dat je een minaantal aan medailles overhoudt. Al heb je waarschijnlijk een paar duizend medailles verdient via de seizoenbonus die je na de laatste wedstrijd hebt gekregen en heb je daardoor een positief saldo overgehouden. Deze wordt alleen niet meegerekend in het totaal aantal medailles dat op je profiel staat bij die voltooide competitie.
-
Zou dat dan voor mij moeten betekenen dat ik gedurende een seizoen zo'n beetje alles zou moeten winnen om daardoor niet in de min punten eindigen?
-
Ja klopt. Dat heeft iedereen die in divisie 10 speelt.
-
Dit lijkt mij verder wel duidelijk, dus tijd om dit topic te sluiten.