Aantal Forumposts

• Ik zag net, niet enkel op mijn account, maar ook dat van anderen dat het aantal forumposts op 0 staat. Ik had er normaal gezien ergens rond de 9500. Is dit een bug of heeft Gamebasics dit gedaan als update?

• Inderdaad het lijkt erop dat bij een ieder dit op 0 gezet is. Wellicht was dat gebaseerd op het oude forum

• Moderator NL

Die telde sowieso niet meer op inderdaad, gold voor het oude forum. Waarom het naar 0 is gezet, dat weet ik niet precies, maar het heeft ook geen toegevoegde waarde meer. Verwacht dat ze het binnenkort uit het profiel halen.

De nieuwe telling vindt dus plaats via dit forum, het aantal posts daar klopt wel. :thumbsup_tone2:

• Hoezo heeft het in jouw ogen geen toegevoegde waarde meer? Ik vind het aantal forumposts nog steeds een interessant gegeven en daarbij is het natuurlijk totaal niet relevant of de posts op het oude forum of op het nieuwe forum zijn geplaatst. Voor veel crews was dit ook gewoon een statistiek waar zij hun leden op selecteerden. Niet dat er nog veel crews over zijn, dus in dat opzicht snap ik dan wel weer dat het is weggehaald. Maar zo wordt het er allemaal niet beter op natuurlijk.

Idealiter heb je overigens gewoon één profiel waarbij het aantal forumposts gelijk is aan het aantal posts dat je op het oude forum hebt geplaatst + het aantal posts dat je op het nieuwe forum hebt geplaatst. Maar dat zal technisch wel weer niet mogelijk zijn. Zwaar onhandig dat gedoe met twee profielen.

• Moderator NL

@Memphis-United_NL said in Aantal Forumposts:

Hoezo heeft het in jouw ogen geen toegevoegde waarde meer? Ik vind het aantal forumposts nog steeds een interessant gegeven en daarbij is het natuurlijk totaal niet relevant of de posts op het oude forum of op het nieuwe forum zijn geplaatst. Voor veel crews was dit ook gewoon een statistiek waar zij hun leden op selecteerden. Niet dat er nog veel crews over zijn, dus in dat opzicht snap ik dan wel weer dat het is weggehaald. Maar zo wordt het er allemaal niet beter op natuurlijk.

Idealiter heb je overigens gewoon één profiel waarbij het aantal forumposts gelijk is aan het aantal posts dat je op het oude forum hebt geplaatst + het aantal posts dat je op het nieuwe forum hebt geplaatst. Maar dat zal technisch wel weer niet mogelijk zijn. Zwaar onhandig dat gedoe met twee profielen.

Ik snap dit probleem, maar aangezien de teller in je profiel niet meer optelt is het natuurlijk niet meer heel relevant. Ik vind daarnaast ook posts uit het verleden geen garantie voor succes in de toekomst qua postgedrag.

Die twee profielen is een ander verhaal. Ik ga eens even navraag doen wat daar het idee van is. Kom ik op terug!

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.