Krijg ik nog managerpunten voor oefenwedstrijden?

• Ik had vorig jaar gelezen dat je met oefenwedstrijden managerpunten verdient, in het bijzonder door oefenwedstrijden tegen managers. Laatst checkte ik het nog even bij mijn team Neftchi: ik noteerde het aantal managerpunten, vervolgens deed ik een oefenwedstrijd die ik won, ik keek weer naar managerpunten, en het was hetzelfde aantal. Krijg ik geen MP meer voor oefenwedstrijden, is dit nooit zo geweest, of krijg ik extra punten bijgeteld tijdens de wedstrijdsimulatie 's avonds en zie ik daarom geen verschil in MP na een oefenwedstrijd?

• Volgens mij is het alleen zo dat je spelers er beter van worden als je zelf een oefen wedstrijd belegd in ieder geval maximaal 4 die in de basis opstelling staan

• @peter-osm-master_NL Bedankt, dan kan ik voortaan ook weer wat zuiniger zijn met bosscoins

• Moderator NL

@Isaac-the-Best_NL

Je krijgt geen managerpunten meer voor het spelen van oefenwedstrijden. Dit is afgeschaft sinds de 3.0 update in mei vorig jaar.

4 spelers zullen inderdaad een progressie krijgen naar hun volgende rating punt zoals Peter al aangaf. Dit is zeg maar een extra stukje training.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.