Onduidelijkheid aantal medailles
-
Goedemiddag,
Ik heb een vraag over de medailles na elke wedstrijd.
Gisteren verloor ik van een manager, waarna er te zien kwam dat ik tegen een minder ervaren manager had gespeeld en daarom -177 medailles kreeg, echter is de betreffende manager langer actief dan ikzelf. Heeft dit te maken met in welke divisie je zit? Of aantal prijzen die je hebt gehaald?Alvast bedankt.
-
Hoi,
Dit betreft het aantal manager medailles dat jullie hebben. Je tegenstander had minder medailles dan dat jij had. Voor meer duidelijkheid over de werking van de medailles ga je naar je Profiel
klik op het blok met de medailles
klik daarna op het vraagteken.
-
Ik zit met een vraag over het aantal te verdienen/verliezen medailles na wedstrijden. De afgelopen maanden ben ik flink actief bezig en ik merk op dat wanneer ik van een manager win die hoger staat en een betere ploeg heeft +/- 200 medailles win. En dan is 200 ongeveer het hoogste aantal, maar vaak zit dit onder de 100.
Verlies ik van een sterkere manager zoals ik vandaag deed op de eerste speeldag met Brentford (doelstelling 16) tegenover Chelsea, dan verlies ik bijna standaard tussen de 800 tot 1000 medailles. Ik heb bij de forums etc. geen uitleg kunnen vinden hoe het mogelijk kan zijn dat dit verschil zo groot kan zijn. Ik behaal nu al een aantal keer achter elkaar met Brentford mijn doelstelling, maar uiteindelijk verlies ik meer medailles dan dat ik verdien. Eigenlijk ga ik er dus op achteruit.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
-
Dit heeft met je divisie te maken. Hoe hoger de divisie, hoe minder medailles je erbij krijgt voor een overwinning en hoe meer je er verliest bij een nederlaag. Zodoende blijven de beste managers in de hoogste divisies spelen.
-
Hoi,
Over mijn eerste vraag is alles duidelijk, echter heb ik nu weer een opmerking wat lijkt op een fout in het systeem?
Ik heb vandaag gelijk gespeeld tegen een team zonder manager, echter kreeg ik te zien dat ik -97 medailles heb gekregen omdat ik tegen een minder ervaren manager heb gespeeld, terwijl de tegenstander geen manager heeft.
Is dit een fout die vaker voorkomt?
Ik heb er een screenshot van gemaakt. -
Hoi,
Ook CPU-teams worden gezien als een minder ervaren 'manager' omdat deze verder niets doen. Dus vandaar dat je hiervoor ook extra medailles voor verliest.
-
Bedankt voor de reactie.
-
Graag gedaan.
-
Aangezien me dit verder wel duidelijk lijkt, zal ik dit topic sluiten.
-
F FC Eddie_NL locked this topic on