Topscorer

• Hallo mensen,

Enes Ünal is topscorer geworden in mijn competitie maar ik krijg niet die 100 coins? Iemand die weet hoe dit zit???

Gr. Ronaldo153

• Toevallig gedeeld topscorer?

• Vul even het template in want je hebt 2 goals meer dan de nummer 2

Hoe meld ik een bug?
    Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!

Managernaam:
    Clubslot: (clubslot 1, clubslot 2, clubslot 3, clubslot 4)
    Datum en Tijd van het optreden van de bug:
    Team:
    Screenshot(s):
    Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
    Browser:
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
    Overige opmerkingen:

• Moderator NL

@ronaldo153_NL

Zie de reactie van henkieO. Wanneer we het ingevulde template hebben kunnen we het doorgeven. Voeg ook screenshots toe. Een van het feit dat een speler van jou topscorer is geworden en de tweede van de achievements pagina waarbij de achievement dus nog niet unlocked is.

Topscorers statistiek: Wedstrijden :arrow_right: Statistieken :arrow_right: tabblad topscorers
    Achievements pagina: Klik op je managernaam rechts bovenin en vervolgens op Achievements

• Aangezien de kans aanwezig is dat je competitie al weer overnieuw is begonnen ben ik zo aardig geweest om een screen te maken van je topscorer. dus mocht je hem nodig hebben

• Hoi, allebei super bedankt voor de reacties!! heb nog klein vraagje, hoe voeg ik screenshots toe? Kom er niet uit dus...

mvg, Ronaldo153

• @henkieO_NL kun je me helpen met wat ik net vroeg?

Groet, Ronaldo153

• Moderator NL

@ronaldo153_NL

Aangezien je een nieuw topic had aangemaakt kan deze dicht. In je andere topic staat ook vermeld waar je kan vinden hoe je screenshots kan toevoegen.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.