Officiele clubnamen

• Ben met de heren van Goodfella's in Frankrijk beland en het viel mij op dat de clubnamen bijna allemaal zijn afgekort tot in de meeste gevallen alleen de plaatsnaam.
    ( Girondins de ) Bordeaux
    ( Olympique ) Lyon, Marseille
    ( OSG ) Lille etc

Ik weet niet precies wat de richtlijnen hiervoor zijn, wellicht heeft het met max invoer te maken maar ik zie in andere competities wel volledige namen ( West Bromwich Albion, TSG 1899 Hoffenheim )

Na een korte rondvraag prefereert iedereen de officiele namen.
    Past ook meer bij het strakke design van 3.0 met de nieuwe logos en clubkleuren.

Belangrijkste is denk ik dat voor welke optie er ook gekozen word dat alle competities iig hetzelfde behandeld worden.

• Moderator NL

ik kan me wel vinden in jouw argumentatie en dat de volledige clubnamen gebruikt worden. Lijkt mij dat dit ook in de Franse Ligue 1 moet kunnen.

Ik laat het topic nog wel even open, zodat anderen ook hun mening kunnen geven. ;)

• Moderator NL

Ik heb er niets op tegen als de volledige namen worden gebruikt. Ziet er inderdaad wel leuker uit dan deze afkortingen.

• administrators

Goed punt. Is in dit geval voor gekozen in verband met ruimtegebrek. Omdat Lyon en Marseille ook wel zonder Olimpique worden geschreven en het onderscheid al duidelijk is. Maar mooiste zou inderdaad zijn om hele naam te gebruiken.

• @Harry-Poon Dat kan ik me voorstellen, al kan je dit wel opvangen & miss responsive maken eventueel. Ben ook wel voor het idee om volledige namen te gebruiken.

• administrators

@Geert-van-h._NL Responsive zou de ideale optie zijn. Zijn we aan het onderzoeken!

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.