Buitenspelval

• Ik ben er de laatste dagen extra op aan 't letten geweest en heb een bug ontdekt die ik hiervoor nog niet had. Gaat over zowel mijn hoofd- als subaccount.

De optie om buitenspelval te spelen staat na elke gespeelde speeldag terug op nee. Standaard duid ik deze aan in't begin van't seizoen en normaal gezien blijft dit dan zo staan tot je het terug verandert. Nu is dit niet meer zo. Als je dit niet weet en af en toe maar checkt, geeft dit rare resultaten, dat terzijde :D Kunnen jullie dit terug fixen dat dit blijft zoals het is.

Thanx!

• In een ander topic is het volgende antwoord door een moderator gegeven:

Bug is doorgegeven aan de developers. Die gaan er mee aan de slag. Nu dus afwachten totdat die gefixt is.

• Komt hier een compensatie voor? :unamused: :unamused: :unamused:

• Komen steeds meer bugs bij, doe er wat aan in de 6e versnelling a.u.b.

• Moderator NL

Bekende bug, we zijn bezig met een fix. Die laat helaas iets langer op zich wachten dan dat wij zouden willen zien.

@Sjinne_4_ever_NL Denk het niet, zou iig niet overeenstemmen met het beleid in het verleden mbt bugs

@peter-osm-master_NL Is helemaal geen nieuwe bug dit, en als je serieus denkt dat men momenteel niet alles er aan doet om dit te fixen heb je een compleet verkeerd beeld van de werkelijkheid. Het is alleen helaas niet zo simpel als een paar knopjes aandrukken en het werkt magisch weer.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.