Transfers uitgeschakeld in competitie

• Situatie als volgt. We komen vanuit Europa-1 (Champions League, dus standaard zonder transfers) naar de Italiaanse competitie. In de moderator tools staat niets over het aan- of uitzetten van transfers. Hoewel ik hier geen screenshot van heb, heb ik wel een kopie van de moderator tools die ik per WhatsApp naar mijn vrienden stuurde (dit was op 26-01 om 10:09 terwijl we pas rond 19.00 de nieuwe competitie in gingen).

We zijn nu in voorbereiding dag 0 (allereerste moment dus) en er kunnen geen transfers worden gedaan. Ik ging kijken bij de moderatortools voor een eventueel volgend seizoen en nu zie ik dat de optie voor transfers er is bij gekomen.

Screenshot

Dit lijkt me dus een bug, waarschijnlijk omdat we de overstap maakten vanaf een competitie waar standaard geen transfers gedaan kunnen worden, naar een competitie waar dit optioneel is.

Kan dit nog ongedaan gemaakt worden of moeten we het seizoen uitzitten? Beetje zonde van mijn boss coins zo helaas

Vriendelijke groet,
    Dennis

• Managernaam:
    Clubslot: (clubslot 1, clubslot 2, clubslot 3, clubslot 4)
    Datum en Tijd van het optreden van de bug:
    Team:
    Screenshot(s):
    Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
    Browser:
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
    Overige opmerkingen:

als je dit invult kunnen ze voor je kijken :thumbsup:

• Moderator NL

@SDEELGangster_NL

Zou je nog even het template willen invullen? Dan kunnen we het doorgeven. Zie de post van Dave Jansen voor het template.

• Moderator NL

Bug is gemeld bij Gamebasics. Die gaan er mee aan de slag.

• Moderator NL

Gamebasics heeft er naar gekeken, maar ze kunnen geen bug ontdekken. De optie voor het aan of uitzetten van de transfers zou er gewoon tussen moeten staan. Ook als je in een competitie speelt waar transfers standaard uit staan.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.