(Ex-)crewleden op crewforum

• Beste crews,

Met de invoering van het huidige forum is er het een en ander verandert aan het interne forum voor crews. Crews hebben sindsdien een eigen forum, waar enkel crewleden toegang tot hebben. Op dit moment is echter het probleem dat managers die een crew verlaten toegang blijven behouden tot het crewforum van hun voormalige crew. Bij deze informeren we jullie hierover en geven we tevens de mogelijkheid om dergelijke gevallen aan ons door te geven. Dit doe je door volgende regels te kopiëren en in te vullen:

Managernaam ex-crewlid:
    Crewnaam:

Aan de andere kant kan het ook voorkomen dat nieuwe crewleden niet automatisch worden toegevoegd aan het crewforum van de crew. Deze nieuwe crewleden kunnen door ons handmatig worden toegevoegd. Ook hiervoor hebben wij de managernaam van het nieuwe crewlid en de naam van de crew nodig.

Dit topic is enkel bedoeld om dergelijke gevallen te melden, wij zorgen er dan voor dat de ex-crewleden worden verwijderd of nieuwe crewleden worden toegevoegd. Het is dus niet de bedoeling dat hier over dergelijke zaken wordt gediscussieerd.

• Hoe kan ik zien wanneer mijn toevoeging gelukt is? Waar komt het crewforum te staan? Mvg

• Moderator NL

@tomruitenbeek_nl

Die komt op de startpagina van het forum te staan (waar alle categorieën vermeld staan). En staat dan helemaal onderaan, onder 'Blog'.

Let er ook op dat als jij het Nederlands forum als startpagina hebt ingesteld via de instellingen, dan zie je je crewforum niet staan. Dan zal je die weer even op 'None' moeten zetten, zodat alle categorieën weer zichtbaar zijn.

• Community Manager

@tomruitenbeek_nl Daarnaast wil uitloggen op het forum en dan weer inloggen ook nog wel eens helpen.

• @gna-gna-gna_nl Het was gisteren al gelukt. Bedankt!

• Beste osm,
    Graag zou ik berichten op ons forum willen zetten voor onze nieuwe crewleden.
    Zij kunnen er echter nog niet bij. ZOuden jullie hen willen toevoegen aan onze clan, zodat zij op ons forum van BeNeCrew terecht kunnen?

Het gaat om :
    leonduif
    Striker67
    ftkeizer
    itsmvd
    firestop

Alvast dank.
    Leon (leonvangaal= clanleider BeNeCrew)

• Community Manager

@leon-van-gaal_nl Heb het doorgegeven. Ik zal het laten weten wanneer het geregeld is.

• Community Manager

@leon-van-gaal_nl De volgende namen hebben nog geen forum account: leonduif, ftkeizer, en itsmvd.
    Zodra ze een keer op het forum zijn geweest kunnen ze pas worden toegevoegd.

• Kunnen de volgende 2 managers toegang krijgen tot ons forum:

Kenji0180 en Yordi Morinho

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.