Spelers verkopen

• Kan er niks gedaan worden tegen managers die steeds maar spelers kopen en verkopen en zo dus nooit met een vast team kunnen spelen. Ik vind dit niet passen bij dit spel maar dat is mijn mening

• Of in competities gaan spelen waar transfers zijn uitgeschakeld, maar die zijn niet zichtbaar. Dus dat wordt enigszins lastig.

Het is deel van het spel, dus daar gaat voor 99,9% zeker niets aan gedaan worden lijkt me.

• Moderator NL

@siebke76_NL

Het bouwen van je team door middel van het kopen en verkopen van spelers is onderdeel van OSM. Uiteraard hoef je hier niet aan mee te doen, maar in competities waar vrijwel iedereen dit doet zal het erg lastig worden om je doelstelling te halen.

Eventueel kan je nog de speciale competities af gaan zoals de Champions League, Afrikaanse Kampioenschappen etc. In dit soort competities zijn transfers niet mogelijk, dus dan speel je het gehele seizoen met dezelfde selectie.

Daarnaast zou je zelf een competitie kunnen starten en de transfers uitzetten. Ook dan zal je het gehele seizoen met dezelfde selectie spelen. Je competitie zal dan automatisch op slot zitten en je zal zelf andere managers moeten uitnodigen.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.