Stadioncapaciteit, sponsoring en traininglevel-winst

• Ik merk dat mijn inkomsten per spelronde alsmaar op 750K blijven staan met "sponsors = 0 ", "kaartverkoop = 0".
    Door de uitbreiding van de capaciteit van mijn stadion zou ticketverkoop op zich al 1.2M horen te zijn.
    Het staat er al een tijdje zo bij.
    Ook de winst in trainingsvooruitgang die door de stadionwerken zou moeten voortvloeien lijkt niet te werken.

't is al laat in de competitie maar 't zou toch een hele hulp betekenen :-)

Kunnen jullie die eens bekijken?
    many thanks op voorhand !! :-)

0_1485865630947_finance.png

• Moderator NL

@Hans-Vanheinebroek_NL

Hoe vaker je dezelfde speler traint op dezelfde dag, hoe langzamer de progressie gaat. Ook spelers die boven de 105 qua rating zitten zullen een mindere progressie zien per training. Voor de rest lijkt het prima te werken.

Je weet dat de sponsors en kaartverkoop alleen bij thuiswedstrijden worden uitgekeerd? Bij een uitwedstrijd staan die dus op 0.

Mocht je toch thuis spelen en nog steeds geen bedrag zien bij de sponsors en kaartverkoop terwijl je wel sponsors hebt geselecteerd en je stadioncapaciteit hebt ge├╝pgraded naar een hogere level zou je in eerste instantie kunnen proberen om je cookies en dergelijke te verwijderen.

Mocht dat niet helpen dan mag je een nieuw topic aanmaken aan de hand van onderstaand template inclusief bovenstaand screenshot en screenshot van de sponsorpagina

Hoe meld ik een bug?
    Het melden van een bug gaat volgens het volgende template, het invullen van dit template zorgt er voor dat wij voldoende informatie hebben om direct je bug te melden en zo snel mogelijk tot een oplossing te komen!

Managernaam:
    Clubslot (slot 1, slot 2, slot 3, slot 4):
    Datum en Tijd van het optreden van de bug:
    Team:
    Screenshot(s):
    Welk apparaat: PC browser/Mob browser/Android app/iOS app/Facebook
    Browser:
    Bug/Fout stap voor stap beschrijving:
    Overige opmerkingen:

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/451/voordat-je-een-bug-meldt

Zou je je aan het volgende format willen houden, zoals aangegeven in het sticky topic hierboven?

We kunnen dit voor je doorgeven mits je ons ook voldoende informatie geeft om dit door te geven. Graag een nieuw topic openen in het format zoals aangegeven in de sticky topics.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.