Geen spelers joinen nieuwe competitie

• Onlangs een competitie met een vriend gemaakt echter is er niemand anders die joined. Wij zitten er met zijn tweeën in. Dit vinden wij erg jammer. Hoe kan dit ??

• ( offtopic )

Dit is nou een perfect voorbeeld van de onhandigheid van het forum wat is losgekoppeld van osm.

Osm + forumaccount moeten gelinkt zijn. Dan kanje met een druk op de knop kijken op topicmaker zijn account en feedback geven met de info die je ziet.

Nu is het naam onthouden / kopieeeren, weg van fora, op osm bij chatfunctie de speler opzoeken, weer weg van osm, naar forum en antwoorden. En uiteraard doe ik dan nog de moeite om via mn mobiel in te loggen op de webversie ipv de app.

De meeste zullen dus niet eens de moeite nemen om te reageren. Dit zorgt voor een dooie community en nieuwe spelers zullen amper nog getriggerd worden om er wat van te maken.

• Moderator NL

@MikevanderHilst_NL said in Geen spelers joinen nieuwe competitie:

( offtopic )

Dit is nou een perfect voorbeeld van de onhandigheid van het forum wat is losgekoppeld van osm.

Osm + forumaccount moeten gelinkt zijn. Dan kanje met een druk op de knop kijken op topicmaker zijn account en feedback geven met de info die je ziet.

Nu is het naam onthouden / kopieeeren, weg van fora, op osm bij chatfunctie de speler opzoeken, weer weg van osm, naar forum en antwoorden. En uiteraard doe ik dan nog de moeite om via mn mobiel in te loggen op de webversie ipv de app.

De meeste zullen dus niet eens de moeite nemen om te reageren. Dit zorgt voor een dooie community en nieuwe spelers zullen amper nog getriggerd worden om er wat van te maken.

Het is letterlijk twee muisklikken van deze pagina naar zijn OSM-profiel...

@Matthijssssp_NL Het is nu eenmaal zo dat er meer competitieplekken zijn dan spelers. Als je zeker een drukke competitie wilt spelen kan ik je aanraden om een al aangemaakte competitie te joinen ipv er zelf een te beginnen.

• Moderator NL

@Matthijssssp_NL

Er worden helaas ook veel competities aangemaakt in Spanje. Daarnaast hebben jullie de 2 top teams genomen. Veel managers willen graag met die topteams spelen, dus gaan ze op zoek naar een andere competitie.

Op OSM: Het Spel is er een topic waar je je competitie kan promoten. Zie https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/524/competitie-zoeken

@MikevanderHilst_NL

Als je op het forum op de naam klikt kom je het forumprofiel van die manager uit. Daar staat ook een link die je naar de OSM profiel leidt van die manager. Je hoeft dus geen namen te onthouden of te kopiëren ;)

Ik ben het wel met je eens dat het tijd wordt dat het forum op de app beschikbaar komt. Dit zal hopelijk de activiteit op het forum wat verhogen.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.