Achievement Kameraden

• Beste moderator,

bedankt nog voor je oplossing, helaas is het niet gelukt om via die oplossing de achievement te unlocken. Vermits u het topic al gesloten had open ik even een nieuwe.

Op onderstaande screenshot is te zien dat ik via het menu zoals je zei 9 vrienden hebt toegevoegd, met de melding dat dit effectief is gelukt.

alt text

Op het screenshot hierna is zichtbaar dat er effectief 9 mensen zijn bijgekomen in de lijst, na 2x te hebben uitgelogd en terug in te loggen constateer ik dat de achievement niet is behaald.

alt text

Wel krijg ik sinds nu deze popup te zien bij het inloggen;

alt text

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar graag verneem ik meer nieuws hierover, want ik vind achievements wel een leuk iets om te behalen, allemaal dan ;D BTW komen er nog meer later?

Alvast bedankt!

Mvg, Geert

• Moderator NL

@Geert-van-h._NL

Was je wel ingelogd via de Facebook knop op de website? Want dat moet wel om die achievement te krijgen.

Er zullen vast wel eens nieuwe achievements toegevoegd gaan worden in de toekomst.

• @FC-Eddie_NL Ja, heb het geprobeerd terwijl ik ingelogd was via facebook zelf en dan naar de osm app gegaan, maar ook zoals je aangaf bij het inlogmenu op de OSM website zelf op de facebook knop geklikt om via facebook in te loggen. Maar bij beide opties is het niet gelukt de achievement te unlocken.

Onderstaand een screenshot waarop de knop te zien is, deze bedoelde je toch?

alt text

• Moderator NL

@Geert-van-h._NL

Ja die bedoelde ik inderdaad. Ik zal het weer doorgeven aan Gamebasics.

• @FC-Eddie_NL Thanks again!

• Moderator NL

@Geert-van-h._NL

Er blijkt een bug in de achievements te zitten waardoor het niet te unlocken valt. Vanaf aanstaande dinsdag zou het helemaal gefixt moeten zijn. Dan kan je het weer op de manier doen zoals in je eerste screenshot wordt weergegeven.

Log in to reply

Looks like your connection to OSM Forum was lost, please wait while we try to reconnect.